Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244735

Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022.


Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022. / Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia (ur.). Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (prirucnik)


CROSBI ID: 1244735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022.
(School Forum: Redux)

Urednik/ci
Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia

Ostali urednici
Mrđa, Ana ; Roth-Čerina, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2022

Stranica
100

ISBN
978-953-8042-72-0

Ključne riječi
Školski forum, 5. gimnazija, arhitektonsko projektiranje, studentska radionica
(School Forum, 5th gymnasium, architectural design, student workshop)

Sažetak
Publikacija 'Školski forum: Redux' predstavlja rezultate rada na kolegiju Istraživanja, seminari, projekti u ak.god. 2021./2022. Kronično pitanje revizije mreže obrazovnih ustanova, kao i posljedice nedavnih potresa, iniciralo je istraživanje morfologije, mreže i potencijala svih segmenata infrastrukture društvenog standarda: vrtića, osnovnih i srednjih škola, fakulteta, sporta i uz njih vezanog javnog prostora. 'Školski forum: Redux' problematizirao je širi prostor Palače srednjih škola, postavljajući realizirane i nerealizirane projekte inicirane idejom cjelovitog Školskog foruma nastale u proteklih 130 godina na istu ravan, kao podlogu za dijalog sa suvremenosti. Poseban fokus ovog istraživanja bili su postojeći obrazovni prostori i njihove akutne potrebe, prije svega prostorni deficit 5. gimnazije. Ekstenzije i dopune izviru iz internih potreba suvremenijeg edukacijskog prostora, ali korijene artikulacije nalaze u integralnom sagledavanju cijelog obuhvata u kojem su superponirane sve razine obrazovanja i društvenog standarda grada – osnovna škola, gimnazija, sport, fakulteti. Projektiranje mogućih scenarija za Školski forum započelo je intenzivnom radionicom u 5. gimnaziji koja je povezala nastavnike i učenike škole sa studentima, mentorima i gostima predavačima u programiranju suvremenog obrazovnog prostora, učeći od impulsa nerealiziranih sklopova i čuvajući vrijednosti gradske oaze koja je dijelom rezultat izostanka njihovog ostvarenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mia Roth-Čerina (urednik)

Avatar Url Vanja Rister (urednik)

Citiraj ovu publikaciju:

Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022. / Rister, Vanja ; Roth-Čerina, Mia (ur.). Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (prirucnik)
Rister, V. & Roth-Čerina, M. (ur.) (2022) Školski forum: Redux / Istraživanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022.. Zagreb, Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, collectioneditor = {Mr\dja, Ana and Roth-\v{C}erina, Mia}, year = {2022}, pages = {100}, keywords = {\v{S}kolski forum, 5. gimnazija, arhitektonsko projektiranje, studentska radionica}, isbn = {978-953-8042-72-0}, title = {\v{S}kolski forum: Redux / Istra\v{z}ivanja, seminari, projekti ak. god. 2021./2022.}, keyword = {\v{S}kolski forum, 5. gimnazija, arhitektonsko projektiranje, studentska radionica}, publisher = {Arhitektonski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, collectioneditor = {Mr\dja, Ana and Roth-\v{C}erina, Mia}, year = {2022}, pages = {100}, keywords = {School Forum, 5th gymnasium, architectural design, student workshop}, isbn = {978-953-8042-72-0}, title = {School Forum: Redux}, keyword = {School Forum, 5th gymnasium, architectural design, student workshop}, publisher = {Arhitektonski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font