Pregled bibliografske jedinice broj: 1244605
Recepcijski učinci bajke na dijete predškolske dobi
Recepcijski učinci bajke na dijete predškolske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recepcijski učinci bajke na dijete predškolske dobi
(Reception effects of fairy tales on preschool
children)
Autori
Bistrić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
04.07
Godina
2019
Stranica
59
Mentor
Ivon, Katarina
Ključne riječi
bajka, predškolsko dijete, implicitni čitatelj, interpretacija, psihoanaliza, biblioterapija
(fairy tale, pre-school child, implicit reader, interpretation, psychoanalysis, bibliotherapy)
Sažetak
Bajka je književna vrsta s kojom se djeca susreću vrlo rano u svom djetinjstvu, bilo da je riječ o usmenoj ili autorskoj bajci. Upravo bajkom djeca upoznaju svijet i ljude oko sebe, njihove međusobne odnose s posebnim naglaskom na moralnoj poruci koju bajka nosi. U uvodnom dijelu rada govorit će se o bajci kao književnoj vrsti, njenom mjestu u dječjoj književnosti, razvoju bajke kroz povijest i psihoanalitičkim teorijama bajke. Nadalje, predstavit će se važnost i uloga bajke u djetetovom životu, njen utjecaj na cjelokupan razvoj djeteta, kao i terapijski učinak bajke na dijete. U empirijskom dijelu rada anketnim upitnicima istražit će se mjesto bajke u roditeljskom odgoju i predškolskoj ustanovi, stavovi roditelja i odgojitelja o primjerenosti i važnosti bajke za samo dijete, te dječja recepcija bajke i njihovo reagiranje na pročitane i ispripovijedane bajke.
Izvorni jezik
Hrvatski