Pregled bibliografske jedinice broj: 1244478
Promocija knjižničnih zbirki na mrežnim stranicama hrvatskih narodnih knjižnica pomoću web 2.0 alata
Promocija knjižničnih zbirki na mrežnim stranicama hrvatskih narodnih knjižnica pomoću web 2.0 alata, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244478 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija knjižničnih zbirki na mrežnim stranicama
hrvatskih narodnih knjižnica pomoću web 2.0 alata
(Promotion of library collections on web pages of
Croatian public libraries using Web 2.0 tools)
Autori
Pandža, Ira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
102
Mentor
Dragija Ivanović, Martina ; Duić, Mirko
Ključne riječi
narodne knjižnice ; knjižnične zbirke ; promocija ; mrežne stranice ; Web 2.0 alati
(public libraries ; library collections ; promotion ; web pages ; web 2.0 tools)
Sažetak
Jedna od zadaća narodnih knjižnica jest da omogućavaju pristup raznolikoj vrsti građe, koju većina knjižnica okuplja na jednom mjestu i naziva ju knjižničnom zbirkom. Narodne knjižnice danas imaju sve veći broj različitih zbirki koje je važno pravilno prezentirati korisnicima. Danas u tome veliku ulogu imaju marketing i internet, stoga je velik broj narodnih knjižnica prepoznao važnost izrade mrežnih mjesta kao marketinški alat koji će pomoći u promociji njihovih zbirki. Znanstvena literatura ne nudi mnogo istraživanja koja se bave promocijom zbirki na mrežnim stranicama i to posebno o promociji zbirki pomoću Web 2.0 alata. Zbog toga je svrha ovoga rada ukazati na važnost promoviranja knjižničnih zbirki na mrežnim stranicama knjižnica te na sve mogućnosti koje Web 2.0 alati mogu pružiti. Cilj rada je istražiti koliko su knjižnice iskoristile svoja mrežna mjesta za promociju knjižničnih zbirki, odnosno ispitati u kojoj mjeri hrvatske narodne knjižnice na svojim mrežnim stranicama promoviraju svoje zbirke te da li u tome iskorištavaju mogućnosti Web. 2.0 alata. Analiza mrežnih stranica dvadeset narodnih knjižnica te njihovih objava na Web 2.0 alatima omogućila je uvid u to da li odabrani uzorak promovira svoje zbirke na mrežnim mjestima i pomoću Web 2.0 alata. Istraživanje je ukazalo na raznolikost promocije knjižničnih zbirki i na mogućnosti razvoja promocije knjižničnih zbirki na mrežnim stranicama pomoću Web 2.0 alata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru