Pregled bibliografske jedinice broj: 1244468
Mali nakladnici u Hrvatskoj - primjer nakladničke kuće Mediaks
Mali nakladnici u Hrvatskoj - primjer nakladničke kuće Mediaks, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mali nakladnici u Hrvatskoj - primjer nakladničke
kuće Mediaks
(Small publishers in Croatia: the example of
publishing house Mediaks)
Autori
Skočibušić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
18
Mentor
Duić, Mirko
Ključne riječi
nakladništvo ; male nakladničke kuće ; obiteljsko nakladništvo ; promocija ; kreativna industrija ; samoizdavaštvo ; Mediaks
(publishing ; small publishing house ; promotion ; creative industry ; self-publishing ; Mediaks d.o.o. ; familly publishing)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada je predstavljanje i analiza male nakladničke kuće Mediaks iz Vidovca (selo pokraj Varaždina), uz teorijsko pojašnjenje što je zapravo mala nakladnička kuća te na kakve probleme one nailaze. Cilj rada je odgovoriti na pitanje da li one imaju šanse za razvoj ili većina njih propadne u početku, ne dobivajući šansu ili priliku koju zaslužuju. U predstavljanju teorijskih aspekata kreativne industrije, problema u potpori, itd., sadržaj će se povezivati s primjerima iz nakladničke kuće Mediaks, a glavno predstavljanje ove nakladničke kuće biti će u istraživačkom djelu rada. Provesti će se intervju s osnivačima Mediaksa (Anita Gudelj-Skočibušić i Kristijan Skočibušić) kako bi se istražilo djelovanje ove firme. Odgovoriti će se na pitanja poput: - kakve se publikacije izdaju te imaju li te knjige mjesto u knjižnicama, - kako funkcionira promocija i odnosi s javnošću u polju nakladništva i knjiga te koje su mogućnosti financiranja objave knjiga, tj. nakladničkih aktivnosti? U radu će se još navesti neke male nakladničke kuće da bi se dobio širi uvid u malo nakladništvo. Rad će također istražiti kakvu potporu imaju mali nakladnici od strane države. Za kraj se postavlja pitanje budućnosti Mediaksa, što osnivači firme imaju u planu te kako misle proširiti svoju firmu u nakladnički svijet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti