Pregled bibliografske jedinice broj: 1244288
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica
Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19
(Slogan analysis of Croatian county tourist boards
before and during pandemic COVID-19)
Autori
Antičević, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
25.02
Godina
2022
Stranica
75
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
slogan ; strateško komuniciranje ; pozicioniranje
(slogan ; strategic communication ; proposition)
Sažetak
Predmet istraživanja bio je utvrditi vrijednosni prijedlog slogana bazirajući se na obradu postojećih slogana turističkih zajednica odabranih teritorijalnih jedinica unutar Republike Hrvatske, a problem ispitati kako slogani utječu na ostvarenje turističkih dolazaka, koja je taktika koju ispitanici koriste kako bi saželi svoje distinktivne prednosti prije i za vrijeme pandemije COVID- 19. Cilj rada bio je utvrditi način na koji vodstvo županijskih turističkih zajednica donosi odluku o odabiru slogana kojima se prezentiraju i pozicioniraju na turističkom tržištu prije i tijekom pandemije. Rad je objedinio karakteristike efektivnih turističkih slogana, svojstvo kojim postižu diferencijaciju na turističkom tržištu kao i komunikacijsku razmjenu ključnim porukama između destinacije i posjetitelja. Također, marketinški aspekt koncepta upravljanja turističkim organizacijama, pozicioniranju ključnih poruka na turističko tržište te temeljno pitanje osiguranja financija. Uz to je pružen uvid u statističke podatke broja posjetitelja koji su boravili i noćili na području Republike Hrvatske u 2019. i 2020. godini kako bi se istaknula razlika između rekordne godine turističkog poslovanja te kraha turističke sezone u prvoj godini pandemije COVID- 19. Na istraživačko pitanje: Koje su taktike i kriteriji koje županijske turističke zajednice koriste u odabiru slogana kao glavnog elementa strateškog komuniciranja između turističke destinacije i ciljnog tržišta prije i u vrijeme pandemije autorica je provela istraživanje na namjernom malom uzorku od 4 ispitanika na zasebnim teritorijalnim jedinicama (Sjeverna, Južna, Istočna i Zapadna Hrvatska). Svakom od ispitanika postavljeno je 7 pitanja u svrhu odgovaranja na istraživačko pitanje. Kriterij za provođenje istraživanja bio je grad u teritorijalnoj jedinici s najviše ostvarenih noćenja u 2019. godini, stoga su odabrani grad Rovinj, Split, Osijek te Velika Gorica.1 Istraživanje je ponukalo tezu kako su slogani misao vodilja u kreiranju kvalitetnog turističkog pravca. Sadrže srž destinacije u kratkoj frazi i navode potencijalne posjetitelje na istraživanje destinacijske ponude. Svaki ispitani turistički ured dao je afirmativni odgovor na praćenje svjetskih trendova u promociji sigurnosnih i zdravstvenih značajki u sklopu slogana. Zaključno, dugoročno je potrebno planiranje strategije na krizu te osiguranje marketinškog plana koji će omogućiti prilagodbu na nove izazove na turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija