Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244288

Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19


Antičević, Nikolina
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1244288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19
(Slogan analysis of Croatian county tourist boards before and during pandemic COVID-19)

Autori
Antičević, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
25.02

Godina
2022

Stranica
75

Mentor
Bunja, Đani

Ključne riječi
slogan ; strateško komuniciranje ; pozicioniranje
(slogan ; strategic communication ; proposition)

Sažetak
Predmet istraživanja bio je utvrditi vrijednosni prijedlog slogana bazirajući se na obradu postojećih slogana turističkih zajednica odabranih teritorijalnih jedinica unutar Republike Hrvatske, a problem ispitati kako slogani utječu na ostvarenje turističkih dolazaka, koja je taktika koju ispitanici koriste kako bi saželi svoje distinktivne prednosti prije i za vrijeme pandemije COVID- 19. Cilj rada bio je utvrditi način na koji vodstvo županijskih turističkih zajednica donosi odluku o odabiru slogana kojima se prezentiraju i pozicioniraju na turističkom tržištu prije i tijekom pandemije. Rad je objedinio karakteristike efektivnih turističkih slogana, svojstvo kojim postižu diferencijaciju na turističkom tržištu kao i komunikacijsku razmjenu ključnim porukama između destinacije i posjetitelja. Također, marketinški aspekt koncepta upravljanja turističkim organizacijama, pozicioniranju ključnih poruka na turističko tržište te temeljno pitanje osiguranja financija. Uz to je pružen uvid u statističke podatke broja posjetitelja koji su boravili i noćili na području Republike Hrvatske u 2019. i 2020. godini kako bi se istaknula razlika između rekordne godine turističkog poslovanja te kraha turističke sezone u prvoj godini pandemije COVID- 19. Na istraživačko pitanje: Koje su taktike i kriteriji koje županijske turističke zajednice koriste u odabiru slogana kao glavnog elementa strateškog komuniciranja između turističke destinacije i ciljnog tržišta prije i u vrijeme pandemije autorica je provela istraživanje na namjernom malom uzorku od 4 ispitanika na zasebnim teritorijalnim jedinicama (Sjeverna, Južna, Istočna i Zapadna Hrvatska). Svakom od ispitanika postavljeno je 7 pitanja u svrhu odgovaranja na istraživačko pitanje. Kriterij za provođenje istraživanja bio je grad u teritorijalnoj jedinici s najviše ostvarenih noćenja u 2019. godini, stoga su odabrani grad Rovinj, Split, Osijek te Velika Gorica.1 Istraživanje je ponukalo tezu kako su slogani misao vodilja u kreiranju kvalitetnog turističkog pravca. Sadrže srž destinacije u kratkoj frazi i navode potencijalne posjetitelje na istraživanje destinacijske ponude. Svaki ispitani turistički ured dao je afirmativni odgovor na praćenje svjetskih trendova u promociji sigurnosnih i zdravstvenih značajki u sklopu slogana. Zaključno, dugoročno je potrebno planiranje strategije na krizu te osiguranje marketinškog plana koji će omogućiti prilagodbu na nove izazove na turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Đani Bunja (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antičević, Nikolina
Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Antičević, N. (2022) 'Analiza slogana županijskih turističkih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Anti\v{c}evi\'{c}, Nikolina}, year = {2022}, pages = {75}, keywords = {slogan, strate\v{s}ko komuniciranje, pozicioniranje}, title = {Analiza slogana \v{z}upanijskih turisti\v{c}kih zajednica Hrvatske prije i u vrijeme pandemije COVID-19}, keyword = {slogan, strate\v{s}ko komuniciranje, pozicioniranje}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Anti\v{c}evi\'{c}, Nikolina}, year = {2022}, pages = {75}, keywords = {slogan, strategic communication, proposition}, title = {Slogan analysis of Croatian county tourist boards before and during pandemic COVID-19}, keyword = {slogan, strategic communication, proposition}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font