Pregled bibliografske jedinice broj: 1244270
Percepcija stanovnika grada Bamberga o turističkoj atraktivnosti hrvatske gastronomije
Percepcija stanovnika grada Bamberga o turističkoj atraktivnosti hrvatske gastronomije, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244270 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija stanovnika grada Bamberga o turističkoj
atraktivnosti hrvatske gastronomije
(Perception of population of the city Bamberg about
attractiveness of Croatian gastronomy)
Autori
Buterin, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
04.10
Godina
2016
Stranica
94
Mentor
Bunja, Đani ; Krpan, Tomislav
Ključne riječi
Gastronomski identitet ; kulinarstvo ; turizam ; različitost
(Gastronomic identity ; culinary ; tourism ; diversity)
Sažetak
Gastronomski identitet turističke destinacije postaje s godinama sve bitniji dio turističke ponude određene destinacije. Upravo zbog tog razloga postaje sve bitnije graditi turističku ponudu i u tom segmentu koji još uvijek nije na razini razvijenih turističkih destinacija kao što su Njemačka, Turska ili Italija u području gastronomije. Hrvatska ima mnoštvo nerazvijenih potencijala i raznolikosti koje bi mogla iskoristiti kao prednosti. Svaka od prije navedenih zona, jadranska, panonska ili dinarska imaju specifičnosti u spremanju raznih hrvatskih jela kao i specijalitet koji su karakteristični za određenu zonu. Upravo je to velika mogućnosti pri promociji u svijetu. Toliko mnogo raznolikosti na tako malom prostoru. Upravo iz tog razloga proveli smo istraživanje među građanima njemačkog grada Bamberga kako bismo utvrdili prepoznatljivost atraktivnih hrvatskih gastronomskih proizvoda. Zbog toga je iznimno bitna komunikacija između svih turističkih objekata, turističkih zajednica, malih poduzetnika i zaposlenika u turizmu kako bi se više uložilo u ovaj bitni segment hrvatskog turizma koji bi imalo velikog učinka na rast hrvatskog turizma u budućnosti. Suradnjom svih institucija koji su povezani sa turizmom i kulturnim aspektom destinacije može se stvoriti konkurentnost koja bi Hrvatsku izdvojila od ostalih kao zemlju velikih mogućnosti razvoja na malom prostoru u svim sferama uključujući i gastronomsku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija