Pregled bibliografske jedinice broj: 1244261
Značaj gastronomije u turizmu otoka Paga
Značaj gastronomije u turizmu otoka Paga, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj gastronomije u turizmu otoka Paga
(Importance of gastronomy in the tourism of the
island of Pag)
Autori
Sabalić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
10.10
Godina
2019
Stranica
80
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
gastronomija ; otok Pag ; autohtoni proizvod ; razvoj turizma
(gastronomy ; island of Pag ; authentic product ; tourism development)
Sažetak
Tema diplomskog rada je Značaj gastronomije u turizmu otoka Paga. Cilj istraživanja ovoga rada je bio pronaći i utvrditi trenutačno stanje turizma na otoku Pagu te mogućnosti za okretanje i razvijanje u smjeru gastronomske destinacije. Poznato je da otok Pag ima vrlo bogatu i tradicionalnu kuhinju te da su proizvodi koji potječu sa otoka Paga specifični upravo zbog podneblja gdje se otok smjestio. U radu je objašnjeno što je gastronomija i zašto je ključna za razvitak destinacije i turističkih doživljaja. Navedeni su podaci koliko su turizam i gastronomija usko povezani te se objasnio trend razvoja specifičnih oblika turizma i brendiranja destinacije. U radu je posebno istaknut i povijesni tijek razvoja gastronomije kako u Hrvatskoj tako i u svijetu. Napravljen je profil gastroturista i navedeno za čime takav profil turista teži kada posjećuje destinaciju. U sljedećem dijelu rada osvrnuli smo se na analizu otoka Paga te ispitivanje svih njegovih ključnih čimbenika. Analizirana je trenutna ponuda otoka i stvarno stanje. Predstavljeni su preduvjeti za razvoj destinacije i gastronomskog turizma u destinaciji. Provedenim istraživanjem došlo se do rezultata da tradicija i autohtoni proizvodi otoka Paga mogu utjecati na razvoj turizma te su vrlo značajni za razvitak turističke destinacije. Stručnim vođenjem i implementacijom resursa otok se može brendirati kao gastronomska destinacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija