Pregled bibliografske jedinice broj: 1244244
Obilježja korištenja društvenih medija u djelokrugu lokalnih samouprava
Obilježja korištenja društvenih medija u djelokrugu lokalnih samouprava, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244244 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja korištenja društvenih medija u djelokrugu
lokalnih samouprava
(Characteristics of the use of social media within
the scope of local governments)
Autori
Kovačević, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
01.12
Godina
2021
Stranica
78
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
masovni mediji ; odnosi s javnostima ; lokalna samouprava
(mass media ; public relations ; local self-government)
Sažetak
Pojava novih medija bila je bila je ključna stavka za promjenu uloge tradicionalnih medija u suvremenom društvu. Internet je znatno olakšao dvosmjernu komunikaciju i samim time povećao interaktivnost između vlasti i njihovih javnosti. U svrhu istraživanja obilježja korištenja društvenih medija u djelokrugu lokalnih samouprava provedeno je istraživanje na području Zadarske županije. Kvalitativno istraživanje obuhvatilo je dva grada – Benkovac i Biograd na Moru te 13 općina – Polača, Gračac, Kolan, Stankovci, Zemunik Donji, Sukošan, Sveti Filip i Jakov, Preko, Pašman, Kukljica, Tkon i Vir. Metodom dubinskom intervjua s predstavnicima gradskih i općinskih čelnika koji su odgovorni za stvaranje sadržaja na društvenim medijima svojih uprava, istraživanje je pokazalo kako se lokalne uprave u 90% slučajeva koriste isključivo Facebook profilom, dok Instagram i Twitter nisu prepoznate kao kvalitetan alat za održavanje komunikacije sa lokalnom zajednicom. Na temelju provedenog istraživanja i analize službenih stranica gradskih i općinskih uprava predstavljene su mogućnosti korištenja društvenih medija u djelokrugu lokalnih samouprava. S obzirom da su komunikacijski ulozi u odnosima s javnošću veliki, neophodno je da na tom području rade osposobljeni i obrazovani stručnjaci kao i najam specijaliziranih agencija za odnose s javnostima ili community managmenta, koje pružaju usluge održavanja društvenih medija. S druge strane, predstavljeni su i negativni učinci ne postojanja društvenih medija u radu lokalnih samouprava koji se na kraju odražavaju na krajnje korisnike– građane lokalne zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti