Pregled bibliografske jedinice broj: 1244157
Interdisciplinarni metodički pristup baštini grada Šibenika
Interdisciplinarni metodički pristup baštini grada Šibenika, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244157 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarni metodički pristup baštini grada
Šibenika
(Interdisciplinary methodical approach to the
heritage of city of Šibenik)
Autori
Gulin, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
79
Mentor
Doc.dr.sc. Tamara Kisovar-Ivanda
Neposredni voditelj
Doc.dr.sc. Tamara Kisovar-Ivanda
Ključne riječi
Šibenik, kulturna baština, materijalna baština, nematerijalna baština, UNESCO, povijest, revitalizacija, interdisciplinarnost, integracija
(Šibenik, cultural heritage, material heritage, immaterial heritage, UNESCO, history, revitalization, interdisciplinary, integration)
Sažetak
Kulturna baština nosi dašak prošlog vremena, no u jednakoj mjeri i suvremenosti. Spomeničke i prirodne cjeline svake države na svijetu od iznimne su vrijednosti za čitavo čovječanstvo. Upravo se grad Šibenik može pohvaliti brojnim kulturno baštinskim sadržajima koji su, kako kroz povijest tako i danas, od enormne važnosti za njegove žitelje te ostale. U diplomskom radu su detaljno opisani svi značajni elementi materijalne i nematerijalne kulturne baštine koji danas tvore vizuru Šibenika i pričaju bogatu prošlost grada. Kroz svoju skoro tisućljetnu povijest Šibenik je trpio višestruke napade i ratove, ali i nebrojene prirodne nedaće koje su pustošile i razarale grad koji je sve to premostio i danas iznjedrio u značajan obalni grad s ogromnim potencijalom. Šibenik je jedini grad u Hrvatskoj s dvije znamenitosti koje su pod zaštitom UNESCO-a, a to su: Katedrala sv. Jakova i tvrđava sv. Nikole. U ovom diplomskom radu provedeno je i kvalitativno istraživanje čiji je cilj uočiti način na koji učenici primarnog stupnja osnovne škole kombiniraju svoja znanja, vještine i doživljaje rabeći povijesne i baštinske sadržaje u iskazivanju svojeg doživljaja baštine likovnim načinima, sredstvima ili različitim pristupima dječjem likovnom izražavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija