Pregled bibliografske jedinice broj: 1244154
Individualizacija procesa učenja u primarnom obrazovanju u suradnji sa zavičajnim muzejom u Bjelovaru
Individualizacija procesa učenja u primarnom obrazovanju u suradnji sa zavičajnim muzejom u Bjelovaru, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualizacija procesa učenja u primarnom
obrazovanju u suradnji sa zavičajnim muzejom u
Bjelovaru
(Individualization of the teaching process in
primary education in cooperation with the native
museum in Bjelovar)
Autori
Krmpotić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
55
Mentor
Doc.dr.sc. Tamara Kisovar-Ivanda
Neposredni voditelj
Doc.dr.sc. Tamara Kisovar-Ivanda
Ključne riječi
učenje, poučavanje, strategije učenja, individualizacija nastave, učenici s teškoćama, daroviti učenici, suradnja, knjižnice, muzej
(learning, teaching, learning strategies, individualization of teaching, students with difficulties, giftes students, cooperation, libraries, museum)
Sažetak
Učenje je temeljni proces svakog pojedinca. Započinje spontano od najranije dobi te se nastavlja kroz cijeli život u školi, ali i van škole. Danas se koriste različiti načini učenja i poučavanja, kao i različite strategije učenja koje učenicima pomažu da nastavno gradivo usvoje na što jednostavniji i kvalitetniji način. Sve više se naglasak tokom nastavnog procesa stavlja na individualizaciju učenja te se ističu razlike između učenika kako bi se svakome moglo pomoći da postigne najbolje moguće rezultate. Uz individualizaciju nastavnog procesa u školi, sve se više iskazuje važnost suradnje škola i ostalih ustanova poput muzeja i knjižnica koje na različite načine mogu pomoći učenicima pri individualizaciji nastave. U ovom radu prikazani su rezultati analize polustrukturiranih intervjua učiteljica osnovnih škola te muzejskih kustosa koji odgovaraju na pitanja o načinima individualizacije nastave, najprimjerenijim kurikulumskim sadržajima te prednostima i teškoćama takvog oblika suradnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru