Pregled bibliografske jedinice broj: 1244109
Kompetencije učitelja i njihov utjecaj na glazbene sposobnosti kod djece nižih razreda Osnovne škole
Kompetencije učitelja i njihov utjecaj na glazbene sposobnosti kod djece nižih razreda Osnovne škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja i njihov utjecaj na glazbene sposobnosti kod djece nižih razreda Osnovne škole
Autori
Odrljin, Pera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
15.12
Godina
2021
Stranica
51
Mentor
Košta, Tomislav
Ključne riječi
kompetencije, glazbene sposobnosti, glazbene aktivnosti, glazbena naobrazba
(competence, musical abilities, musical activities, musical education)
Sažetak
Ovaj rad govori o kompetencijama učitelja za izvođenje glazbene nastave te njihovim stavovima o vlastitom utjecaju na razvoj glazbenih sposobnosti kod učenika. U radu ćemo pokušati približiti važnost glazbe za djecu mlađe školske dobi koja utječe na sve aspekte psihosocijalnog-afektivnog, kognitivnog, interakcijskog, psiho-motoričkog razvoja učenika. Osim toga govorit ćemo o nastavi glazbe u osnovnoj školi, glazbenim aktivnostima koje se provode na nastavi glazbe. Prema dosadašnjim istraživanjima i dostupnoj literaturi razlučili smo kompetencije koje bi učitelji trebali posjedovati za kvalitetno izvođenje nastave glazbe te smo pobliže objasnili pojam glazbenih sposobnosti i ulogu učitelja u njihovu razvoju. Dotaknuli smo se i glazbene naobrazbe budućih učitelja. Drugi dio ovog rada odnosi se na empirijsko istraživanje kojim smo pokušali istražiti mišljenja učitelja određenog područja o svojim kompetencijama, studijskom programu, učestalosti provedbe glazbenih aktivnosti, ali i stavove o utjecaju na glazbene sposobnosti učenika, probleme s kojima se susreću te načine na koje se odnose prema učenicima s manje razvijenim glazbenim sposobnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)