Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244104

Uključenost djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture


Puljić, Danijela
Uključenost djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar


CROSBI ID: 1244104 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključenost djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture
(Involment of children with hearing impairment in music culture classes)

Autori
Puljić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja

Mjesto
Zadar

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
47

Mentor
Košta, Tomislav

Ključne riječi
inkluzija, djeca s oštećenjem sluha, Glazbena kultura
(inclusion, students with hearing impairment, music class)

Sažetak
Kroz povijest, djeca s oštećenjem sluha doživljavala su strah, odbačenost i kaznu zbog teškoće koju imaju. Danas je uključenost djece s teškoćom sluha u redoviti sustav odgoja i obrazovanja sve više omogućena. Učitelj djeci u nižim razredima osnovne škole postavlja temelje na kojemu će oni graditi svoja buduća znanja i vještine. Učenicima s teškoćom sluha ipak je potrebno posvetiti malo više pažnje na način da mu se prilagodi program kao i određene metode i postupci da bi mogao savladati određene nastavne sadržaje. Roditelji upoznaju učitelja s učenikovom teškoćom te je njihova suradnja vrlo važna, ali isto tako učitelj može biti prva osoba koja bi trebala prepoznati učenika oštećena sluha. Nadalje, stručni suradnici koji sudjeluju u tom procesu doprinose učeniku u njegovu razvoju. Stručni tim škole, u suradnji s učiteljem sastavlja individualizirani program za učenika s oštećenjem sluha prema njegovim sposobnostima i potrebama. Sat Glazbene kulture treba biti osmišljen tako da se učenika s teškoćom sluha uključi u sve glazbene aktivnosti i da mu se prilagode sredstva i materijali za rad, dakle naglasak je na osjetilu vida i dodira. Snažan utjecaj i motivaciju učenicima oštećena sluha daje upravo glazba koja ih potiče na aktivnost i suradnju. Važno je istaknuti da učitelj stvara pozitivno ozračje i atmosferu u razredu kako bi potaknuo ostale učenike na empatiju, suosjećanje i prihvaćanje učenika s teškoćom sluha. Međusobna suradnja svih čimbenika zajedno koji sudjeluju u odgojno-obrazovnom procesu, ključ su za razvoj, uspjeh te postignute rezultate za učenika s oštećenjem sluha. Na kraju, dio ovog diplomskog rada odnosi se na istraživanje o uključenosti djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture te će se kroz rad prikazati dobiveni rezultati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tomislav Košta (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puljić, Danijela
Uključenost djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
Puljić, D. (2021) 'Uključenost djece s teškoćom sluha u nastavu Glazbene kulture', diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pulji\'{c}, Danijela}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {inkluzija, djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, Glazbena kultura}, title = {Uklju\v{c}enost djece s te\v{s}ko\'{c}om sluha u nastavu Glazbene kulture}, keyword = {inkluzija, djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, Glazbena kultura}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pulji\'{c}, Danijela}, year = {2021}, pages = {47}, keywords = {inclusion, students with hearing impairment, music class}, title = {Involment of children with hearing impairment in music culture classes}, keyword = {inclusion, students with hearing impairment, music class}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font