Pregled bibliografske jedinice broj: 1244099
Glazbene preferencije učenika 4. razreda u Bjelovaru i Karlovcu
Glazbene preferencije učenika 4. razreda u Bjelovaru i Karlovcu, 2020., diplomski rad, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene preferencije učenika 4. razreda u Bjelovaru i Karlovcu
(Music preferences of fourth grade students in Bjelovar and Karlovac)
Autori
Novotni, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
30.09
Godina
2020
Stranica
55
Mentor
Košta, Tomislav
Ključne riječi
Glazbena kultura, slušanje glazbe, glazbene preferencije, povijest glazbe ; umjetnička, tradicijska i popularna glazba, anketni upitnik, domene u Glazbenoj kulturi
(Music culture, listening to music, musical preferences, history of music ; artistic, traditional and popular music, survey questionnaire, domains in Music Culture)
Sažetak
Ovaj diplomski rad sadržajem se odnosi na teorijsko i praktično, odnosno empirijsko istraživanje koje je povezano s glazbenim preferencijama učenika četvrtih razreda u Bjelovaru i Karlovcu i to je sve povezano s nastavom Glazbene kulture. Teorijski dio utvrđuje značaj glazbe kroz povijest i danas, domene u Glazbenoj kulturi, opis glazbenih preferencija prema modelima istih, opisuje slušanje glazbe kao središnji proces u nastavi i pri tome se osvrće na tradicijsku, umjetničku i popularnu glazbu kao glavna uporišta. Empirijsko istraživanje, kao drugi dio diplomskog rada, pažnju je usmjerilo na provođenje anketnog upitnika otvorenog tipa, na anoniman način, koji je dao određene rezultate proveden u jednom četvrtom razredu II. osnovne škole u Bjelovaru i u jednom škole Braće Seljan u Karlovcu. Prema rezultatima anketnih upitnika, izvedena je usporedba i zaključak o glazbenim preferencijama, istaknute su specifičnosti odgovora i razlike između dvaju razreda. Shodno tome, došlo se do zaključka koju glazbu preferiraju učenici četvrtih razreda dviju različitih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)