Pregled bibliografske jedinice broj: 1244006
Naši i strani modni blogeri
Naši i strani modni blogeri, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Naši i strani modni blogeri
(Croatian and foreign fashion blogs)
Autori
Vučković, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
01.04
Godina
2016
Stranica
83
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
masovni mediji ; internet ; blog, moda ; modni blogovi ; mladi
(mass media ; internet, blog ; fashion ; fashion blogs ; youth)
Sažetak
Mediji su danas, htjeli mi to ili ne, nezaobilazna stavka u životu svakog socijalnog bića. Oni utječu na svako osobu individualno, te je i direktno i indirektno formiraju.. Korisnicima olakšavaju komunikaciju te razmjenu iskustava, stavova i mišljenja na svakodnevnoj bazi. Tipu društvenih medija pripada i blog, čije razumijevanje sadžaja zahtjeva praćenje tijekom vremena. Pisanje bloga odvija se u postovima koji se nadovezuju jedni na druge te tako postaju dio šire priče. Čitanje i praćenje objava na nekom blogu može se usporediti s upoznavanjem neke osobe ili praćenjem određene serije. Blog je suvremena vrsta online dnevnika, a kao takvi ponudili su jeftine i jednostavne načine izdavanja i distribucije kako bi ih većina znala koristiti. Uloga mode u društvu je višestruka, a u prvom redu njome izražavamo svoj identitet, konstruiramo i održavamo kulturne ideale i zadaće. Bez obzira, imao pojedinac mišljenje o modi kao „nebitnoj“, ona utječe na njegov život jer govori o njemu samome. Čovjek je po prirodi određen odjevanjem i uređivanjem. Kada je riječ o modi ne iznenađuje činjenica kako je sve veći porast blogova koji se bave modom imao i veliki utjecaj na društvo i nju samu. Samim razvojem modnih blogova, došlo je do profiliranja njihovih autora u javno poznate osobe koje su u svijetu dosegle milijunsku zaradu. U Hrvatskoj još uvijek nema riječi o mogućnosti pretvaranja hobija u posao i nije vidljiva ni u skorijoj budućnosti. Istovremeno nove društvene mreže gutaju modnu blogersku scenu. Mladi, općenito, malo prate blogove, a pogotovo ne prate modne blogove. Učenici Ekonomsko- birotehničke škole na kojima je vršeno istaživanje svojim su odgovorima dokazali kako ne poznaju dovoljno ni naše ni strane modne blogere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti