Pregled bibliografske jedinice broj: 1243965
Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija
Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1243965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje društvenih mreža u funkciji
unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti
neprofitnih organizacija
(Use of social networks in improving efficiency and
effectiveness of non-profit organizations)
Autori
Kristić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
21.12
Godina
2016
Stranica
89
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
komunikacijski kanali ; društvene mreže ; Facebook ; marketing ; neprofitne organizacije ; civilno društvo ; volonteri
(communication channels ; social networks ; Facebook ; marketing ; non-profit organizations ; civil society ; volunteers)
Sažetak
Neprofitne organizacije kao krovne organizacije pojedinaca kojima je uloga rješavanje društvenih problema i sudjelovanje u promjenama u društvu trebaju se prilagoditi tim istim promjenama i prema tome odabrati prikladnu vrstu komunikacije s korisnicima, točnije vrstu marketinga. S obzirom da neprofitnim organizacijama nije cilj ostvarivanje profita, mnogi smatraju daim nije niti potreban marketing. Pritom se zaboravlja da je cilj ovakvih organizacija prenijeti vrijednosti na društvo. U današnje vrijeme globalizacije, kada internet, marketinški alat, kao temelj prodaje i ponude svih proizvoda i usluga, omogućuje direktnu i ciljanu bazu korisnika i podataka, besplatan je ili jeftin alat komunikacije. Marketing i društvene mreže, a naročito Facebook, postao je više od razbibrige, tj. puno više „besplatni i jeftini marketinški alat“, koji je u službi djelovanja neprofitnih organizacija koje promiču neki društveno koristan rad, te je izvrstan izvor informacija i poziva na akciju svim građanima koji se služe Internetom. Cilj ovog rada i priloženog istraživanja je potvrditi teorijski dio rada, vezan uz važnost društvenih mreža u unapređenju i djelotvornosti rada organizacija, naročito kada su u pitanju neprofitne organizacije. Udruga „Cipele 46“, neprofitna organizacija, kojoj je cilj prenijeti pozitivnu poruku, povezati pojedince i potaknuti opće društveno dobro je konkretan dokaz koliko je uspješnije djelovanje udruga putem interneta, temeljnog komunikacijskog kanala današnjice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti