Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1243965

Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija


Kristić, Ana
Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1243965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija
(Use of social networks in improving efficiency and effectiveness of non-profit organizations)

Autori
Kristić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
21.12

Godina
2016

Stranica
89

Mentor
Bunja, Đani

Ključne riječi
komunikacijski kanali ; društvene mreže ; Facebook ; marketing ; neprofitne organizacije ; civilno društvo ; volonteri
(communication channels ; social networks ; Facebook ; marketing ; non-profit organizations ; civil society ; volunteers)

Sažetak
Neprofitne organizacije kao krovne organizacije pojedinaca kojima je uloga rješavanje društvenih problema i sudjelovanje u promjenama u društvu trebaju se prilagoditi tim istim promjenama i prema tome odabrati prikladnu vrstu komunikacije s korisnicima, točnije vrstu marketinga. S obzirom da neprofitnim organizacijama nije cilj ostvarivanje profita, mnogi smatraju daim nije niti potreban marketing. Pritom se zaboravlja da je cilj ovakvih organizacija prenijeti vrijednosti na društvo. U današnje vrijeme globalizacije, kada internet, marketinški alat, kao temelj prodaje i ponude svih proizvoda i usluga, omogućuje direktnu i ciljanu bazu korisnika i podataka, besplatan je ili jeftin alat komunikacije. Marketing i društvene mreže, a naročito Facebook, postao je više od razbibrige, tj. puno više „besplatni i jeftini marketinški alat“, koji je u službi djelovanja neprofitnih organizacija koje promiču neki društveno koristan rad, te je izvrstan izvor informacija i poziva na akciju svim građanima koji se služe Internetom. Cilj ovog rada i priloženog istraživanja je potvrditi teorijski dio rada, vezan uz važnost društvenih mreža u unapređenju i djelotvornosti rada organizacija, naročito kada su u pitanju neprofitne organizacije. Udruga „Cipele 46“, neprofitna organizacija, kojoj je cilj prenijeti pozitivnu poruku, povezati pojedince i potaknuti opće društveno dobro je konkretan dokaz koliko je uspješnije djelovanje udruga putem interneta, temeljnog komunikacijskog kanala današnjice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Đani Bunja (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kristić, Ana
Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Kristić, A. (2016) 'Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Ana}, year = {2016}, pages = {89}, keywords = {komunikacijski kanali, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, marketing, neprofitne organizacije, civilno dru\v{s}tvo, volonteri}, title = {Kori\v{s}tenje dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u funkciji unaprije\djenja djelotvornosti i u\v{c}inkovitosti neprofitnih organizacija}, keyword = {komunikacijski kanali, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, marketing, neprofitne organizacije, civilno dru\v{s}tvo, volonteri}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kristi\'{c}, Ana}, year = {2016}, pages = {89}, keywords = {communication channels, social networks, Facebook, marketing, non-profit organizations, civil society, volunteers}, title = {Use of social networks in improving efficiency and effectiveness of non-profit organizations}, keyword = {communication channels, social networks, Facebook, marketing, non-profit organizations, civil society, volunteers}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font