Pregled bibliografske jedinice broj: 1243435
Pitanje pripadnosti stilova e-poruka stilovima hrvatskoga jezika
Pitanje pripadnosti stilova e-poruka stilovima hrvatskoga jezika // Nova promišljanja o djetinjstvu, Zbornik radova s međunarodno znanstveno-umjetničke konferencije održane u Zadru 4. i 5. lipnja 2021.
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 321-339 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1243435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pitanje pripadnosti stilova e-poruka stilovima hrvatskoga jezika
(Stylistic Aspects of the Register in Croatian E-mails)
Autori
Vrsaljko, Slavica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nova promišljanja o djetinjstvu, Zbornik radova s međunarodno znanstveno-umjetničke konferencije održane u Zadru 4. i 5. lipnja 2021.
/ - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 321-339
ISBN
978-953-331-321-4
Skup
Međunarodna znanstveno-umjetnička konferencija: Nova promišljanja o djetinjstvu
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
način komuniciranja, e-poruke, stilovi pisanja, administrativni stil, razgovorni stil.
(: means of communication, e-mails, writing styles, administrative style, conversational style.)
Sažetak
U visokoškolskom obrazovanju, osobito u novije vrijeme, način komunikacije između studenata i profesora postale su e-poruke kojima se često dokida granica između službenih i neslužbenih načina komuniciranja. Stoga se u radu nastojalo istražiti udio administrativnoga stila u smislu formalnosti te razgovornoga stila u odnosu na neformalni dio. Istražile su se četiri sastavnice: inicijalni dio (pozdrav), kurtoazni dio (uvodni dio), središnji dio i završni dio (pozdrav). Osim toga u radu se neće analizirati individualni stilovi pisanja e- poruka, već će se nastojati prikazati pojedine, uglavnom zajedničke, više ili manje uočljive osobine navedenih poruka. Istraživanje je obuhvatilo e-poruke 200 studenata prve godine preddiplomskog i 80 studenta diplomskog sveučilišnog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje te e-poruke 30 studenata prve i 45 studenata četvrte godine Integriranoga preddiplomskog i diplomskog studija za učitelje. Korpus analiziranih poruka obuhvatio je 500 e-poruka koje su studenti uputili samo jednom nastavniku (autoru teksta) tijekom akademskih godina 2019./2020. (ljetni semestar) i 2020./2021. (zimski semestar).
Izvorni jezik
Hrvatski