Pregled bibliografske jedinice broj: 124306
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 124306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
(Strategy of market appearance of Croatian railways in passenger transportation)
Autori
Prpić, Tomislav ; Božičević, Stjepan
Izvornik
Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica (1333-7971) 2
(2003), 2;
40-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
željeznički promet; prijevoz putnika; strategija
Sažetak
Procesi europskih integracija u koje smo neizostavno uključeni podrazumijevaju između ostalog i cjeloviti zajednički prometni sustav svih njegovih grana. S time u svezi Hrvatska je veoma aktivno uključena u procese prometne integracije što se najbolje vidi na intenzivnoj realizaciji suvremene auto-ceste Zagreb - Split kao i ostalih cestovnih spojnica prema Europi. Željeznica ne želi i ne može ostati na margini događanja. Primjenom suvremenih tehnoloških rješenja koja omogućuju prilagodbe na sve razvojne opcije HZ je pristupio osuvremenjivanju voznog parka nabavkom novih garnitura s nagibnom tehnikom. Držimo da je ona izuzetna strateška odrednica komparativna s postojećim prometnim, socijalnim i gospodarskim stanjem u Hrvatskoj. Na ovome se bazira čitav rad uzimajući u obzir odrednice postojećega stanja te na temelju njih plan i prognozu budućega stanja putničkog prijevoza sa svim implementiranim efektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb,
Institut prometa i veza, Zagreb
Profili:
Stjepan Božičević
(autor)