Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 124306

Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika


Prpić, Tomislav; Božičević, Stjepan
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 124306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
(Strategy of market appearance of Croatian railways in passenger transportation)

Autori
Prpić, Tomislav ; Božičević, Stjepan

Izvornik
Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica (1333-7971) 2 (2003), 2; 40-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
željeznički promet; prijevoz putnika; strategija

Sažetak
Procesi europskih integracija u koje smo neizostavno uključeni podrazumijevaju između ostalog i cjeloviti zajednički prometni sustav svih njegovih grana. S time u svezi Hrvatska je veoma aktivno uključena u procese prometne integracije što se najbolje vidi na intenzivnoj realizaciji suvremene auto-ceste Zagreb - Split kao i ostalih cestovnih spojnica prema Europi. Željeznica ne želi i ne može ostati na margini događanja. Primjenom suvremenih tehnoloških rješenja koja omogućuju prilagodbe na sve razvojne opcije HZ je pristupio osuvremenjivanju voznog parka nabavkom novih garnitura s nagibnom tehnikom. Držimo da je ona izuzetna strateška odrednica komparativna s postojećim prometnim, socijalnim i gospodarskim stanjem u Hrvatskoj. Na ovome se bazira čitav rad uzimajući u obzir odrednice postojećega stanja te na temelju njih plan i prognozu budućega stanja putničkog prijevoza sa svim implementiranim efektima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Projekti:
0135005
0193009

Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb,
Institut prometa i veza, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Božičević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prpić, Tomislav; Božičević, Stjepan
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica, 2 (2003), 2; 40-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Prpić, T. & Božičević, S. (2003) Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika. Željeznice 21 : stručni časopis inženjera i tehničara Hrvatskih željeznica, 2 (2), 40-46.
@article{article, author = {Prpi\'{c}, Tomislav and Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Stjepan}, year = {2003}, pages = {40-46}, keywords = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prijevoz putnika, strategija}, journal = {\v{Z}eljeznice 21 : stru\v{c}ni \v{c}asopis in\v{z}enjera i tehni\v{c}ara Hrvatskih \v{z}eljeznica}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-7971}, title = {Strategija tr\v{z}i\v{s}nog nastupa H\v{Z} u prijevozu putnika}, keyword = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prijevoz putnika, strategija} }
@article{article, author = {Prpi\'{c}, Tomislav and Bo\v{z}i\v{c}evi\'{c}, Stjepan}, year = {2003}, pages = {40-46}, keywords = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prijevoz putnika, strategija}, journal = {\v{Z}eljeznice 21 : stru\v{c}ni \v{c}asopis in\v{z}enjera i tehni\v{c}ara Hrvatskih \v{z}eljeznica}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1333-7971}, title = {Strategy of market appearance of Croatian railways in passenger transportation}, keyword = {\v{z}eljezni\v{c}ki promet, prijevoz putnika, strategija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font