Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242987

KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA


Vidić, Gabrijela
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA // Acta turistica, 34 (2022), 2; 131-171 doi:10.22598/at/2022.34.2.131 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1242987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA

Autori
Vidić, Gabrijela

Izvornik
Acta turistica (1848-6061) 34 (2022), 2; 131-171

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
angažiranost potrošača ; nacionalne turističke organizacije ; slikovni sadržaji ; društveni mediji ; kvazieksperiment

Sažetak
Cilj ovoga rada bio je utvrditi na koji način različiti slikovni sadržaji turističkih destinacija utječu na različite podprocese angažiranosti potrošača. U tu je svrhu u prvom koraku provedeno kvalitativno istraživanje metodom analize sadržaja u okviru koje je analizirano ukupno 4.103 slikovnih sadržaja nacionalnih turističkih organizacija Španjolske i Italije objavljenih na društvenim medijima Facebook i Instagram. Rezultati ove analize pokazali su koje kategorije slikovnih sadržaja navedene destinacije najčešće objavljuju na svojim društvenim medijima. Iz tih kategorija odabrani su slikovni sadržaji koji su predstavljali stimulanse u kvazieksperimentu. U kvazieksperimentu je sudjelovalo ukupno 508 ispitanika u Republici Hrvatskoj. Analizom je utvrđeno kako postoje statistički značajne razlike između različitih kategorija slikovnog sadržaja i angažiranosti potrošača. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem značajno doprinose analizi angažiranosti potrošača u kontekstu turizma, posebno stoga što se kvazieksperimentalna metoda rijetko primjenjuje u ovakvim istraživanjima. Uz to, dobivene su i neke praktične smjernice za stručnjake koji upravljaju marketingom turističkih destinacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Vidić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Gabrijela
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA // Acta turistica, 34 (2022), 2; 131-171 doi:10.22598/at/2022.34.2.131 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vidić, G. (2022) KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA. Acta turistica, 34 (2), 131-171 doi:10.22598/at/2022.34.2.131.
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Gabrijela}, year = {2022}, pages = {131-171}, DOI = {10.22598/at/2022.34.2.131}, keywords = {anga\v{z}iranost potro\v{s}a\v{c}a, nacionalne turisti\v{c}ke organizacije, slikovni sadr\v{z}aji, dru\v{s}tveni mediji, kvazieksperiment}, journal = {Acta turistica}, doi = {10.22598/at/2022.34.2.131}, volume = {34}, number = {2}, issn = {1848-6061}, title = {KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADR\v{Z}AJA DESTINACIJE NA DRU\v{S}TVENIM MEDIJIMA POTI\v{C}U ANGA\v{Z}IRANOST POTRO\v{S}A\v{C}A? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA}, keyword = {anga\v{z}iranost potro\v{s}a\v{c}a, nacionalne turisti\v{c}ke organizacije, slikovni sadr\v{z}aji, dru\v{s}tveni mediji, kvazieksperiment} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Gabrijela}, year = {2022}, pages = {131-171}, DOI = {10.22598/at/2022.34.2.131}, keywords = {anga\v{z}iranost potro\v{s}a\v{c}a, nacionalne turisti\v{c}ke organizacije, slikovni sadr\v{z}aji, dru\v{s}tveni mediji, kvazieksperiment}, journal = {Acta turistica}, doi = {10.22598/at/2022.34.2.131}, volume = {34}, number = {2}, issn = {1848-6061}, title = {KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADR\v{Z}AJA DESTINACIJE NA DRU\v{S}TVENIM MEDIJIMA POTI\v{C}U ANGA\v{Z}IRANOST POTRO\v{S}A\v{C}A? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA}, keyword = {anga\v{z}iranost potro\v{s}a\v{c}a, nacionalne turisti\v{c}ke organizacije, slikovni sadr\v{z}aji, dru\v{s}tveni mediji, kvazieksperiment} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font