Pregled bibliografske jedinice broj: 1242987
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA // Acta turistica, 34 (2022), 2; 131-171 doi:10.22598/at/2022.34.2.131 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1242987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA
DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA?
KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA
Autori
Vidić, Gabrijela
Izvornik
Acta turistica (1848-6061) 34
(2022), 2;
131-171
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
angažiranost potrošača ; nacionalne turističke organizacije ; slikovni sadržaji ; društveni mediji ; kvazieksperiment
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je utvrditi na koji način različiti slikovni sadržaji turističkih destinacija utječu na različite podprocese angažiranosti potrošača. U tu je svrhu u prvom koraku provedeno kvalitativno istraživanje metodom analize sadržaja u okviru koje je analizirano ukupno 4.103 slikovnih sadržaja nacionalnih turističkih organizacija Španjolske i Italije objavljenih na društvenim medijima Facebook i Instagram. Rezultati ove analize pokazali su koje kategorije slikovnih sadržaja navedene destinacije najčešće objavljuju na svojim društvenim medijima. Iz tih kategorija odabrani su slikovni sadržaji koji su predstavljali stimulanse u kvazieksperimentu. U kvazieksperimentu je sudjelovalo ukupno 508 ispitanika u Republici Hrvatskoj. Analizom je utvrđeno kako postoje statistički značajne razlike između različitih kategorija slikovnog sadržaja i angažiranosti potrošača. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem značajno doprinose analizi angažiranosti potrošača u kontekstu turizma, posebno stoga što se kvazieksperimentalna metoda rijetko primjenjuje u ovakvim istraživanjima. Uz to, dobivene su i neke praktične smjernice za stručnjake koji upravljaju marketingom turističkih destinacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus