Pregled bibliografske jedinice broj: 1242894
Izvori financiranja visokoškolskih knjižnica
Izvori financiranja visokoškolskih knjižnica, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1242894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvori financiranja visokoškolskih knjižnica
(Funding of academic libraries)
Autori
Galić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
03.12
Godina
2019
Stranica
68
Mentor
Cupar, Drahomira
Ključne riječi
visokoškolska knjižnica ; financiranje ; izvori financiranja ; menadžment
(higher education library ; financing ; funding sources ; management)
Sažetak
Rad se bavi upravljanjem u visokoškolskim knjižnicama s posebnim naglaskom na pregled mogućnosti po pitanju alternativnih izvora financiranja. Nastoji se pobliže opisati i obraditi navedene teme koje su usko povezane sa načinom financiranja knjižnica, gdje je akcent usmjeren na visokoškolske knjižnice. Uvodno se opisuje knjižnica kao neprofitna organizacija, s posebnim naglaskom na visokoškolske knjižnice. Detaljnije se orijentira na menadžment u knjižnicama definirajući njegovu definiciju i važnost u knjižnicama, financiranje knjižnica, gdje se posebnu pozornost daje ELINET-u (European Literacy Network), te alatima i strategiji koje se koriste za prikupljanje sredstava u nastojanju razvijanja poslovanja, odnosno planiranje, upravljanje i održavanje poslovanja kao razvojni proces. Prilikom održavanja procesa razvoja poslovanja detaljno se razrađuju alati za analizu organizacije. Definira se svrha marketinga u knjižnicama, njegova važnost i pojam u visokoškolskim knjižnicama, uspostavljajući marketinški plan u knjižnicama. Istraživanje prikazuje cilj i svrhu uloge menadžmenta u knjižnicama i važnost njegove primjene. Nastoje se istražiti načini primjene suvremenog menadžmenta u knjižnicama, te rast i razvoj menadžmenta i marketinga u knjižnicama. Svrha istraživanja je isticanje potrebe za korištenjem marketinga i menadžmenta u organizacijama kojima glavna svrha nije zarada profita. Metodologija istraživanja odnosi se na odabir prikladnih metoda za provođenje istraživanja na navedenu temu rada, nakon čega slijedi uspostavljanje rezultata analize i rasprava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti