Pregled bibliografske jedinice broj: 1242790
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na promjenu ponašanja i stavove potrošača u Sisačko - moslavačkoj županiji
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na promjenu ponašanja i stavove potrošača u Sisačko - moslavačkoj županiji, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na
promjenu ponašanja i stavove potrošača u Sisačko -
moslavačkoj županiji
(THE INFLUENCE OF SOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESS ON
THE CHANGE OF CONSUMER BEHAVIOR AND ATTITUDES IN
SISAČKO-MOSLAVAČKOJ COUNTIES)
Autori
Birač, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.10
Godina
2022
Stranica
92
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, društvene aktivnosti, zajednica, kvaliteta života, imidž, nerazumijevanje
(socially responsible business, social activities, community, quality of life, image, misunderstanding)
Sažetak
Provođenjem društveno odgovornih aktivnosti, utječe se na unapređenje poslovanja, na očuvanje prirode te na kvalitetu života u zajednici. U današnjem užurbanom svijetu, vrlo je važno da se brine o okolišu i o zajednici te da se postavi odgovarajuća strategija koja slijedi društveno odgovorne aktivnosti. Mnoga poduzeća se sve više uključuju u prezentiranje svoje strategije na temu društveno odgovornog poslovanja. Ukoliko poduzeće želi provoditi društveno odgovorne aktivnosti i stvoriti dobar ugled, potrebno je uvrstiti određene čimbenike u misiju, kako bi svrha cjelokupnog poslovanja imala smisla. Poduzeća koja provode društveno odgovorne aktivnosti stvaraju bolji imidž i reputaciju na tržištu. Često se zna dogoditi da se pojam društveno odgovornog poslovanja zloupotrijebi te da poduzeća plasiraju javnosti društveno odgovorne aktivnosti, koje su već zakonski određene ili su beznačajne i očekivane. Također, jedan od problema primjene društveno odgovornog poslovanja je i nerazumijevanje tog pojma u potpunosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija