Pregled bibliografske jedinice broj: 1242787
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O.
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O., 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST
POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O.
(THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING ON THE
BUSINESS PERFORMANCE OF THE COMPANY REMONDIS
MEDISON D.O.O.)
Autori
Palac, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
11.11
Godina
2022
Stranica
70
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Content marketing, digitalni marketing, e-mail marketing, marketing društvenih mreţa, video marketing
(Content marketing, digital marketing, email marketing, social media marketing, video marketing)
Sažetak
Digitalni marketing komponenta je marketinga koja koristi digitalne tehnologije temeljene na internetu i na mreţi, kao što su stolna raĉunala, mobilni telefoni i drugi digitalni mediji i platforme za promociju proizvoda i usluga. Njegov razvoj tijekom 1990-ih i 2000-ih promijenio je naĉin na koji marke i tvrtke koriste tehnologiju za marketing. Kako se digitalne platforme sve više ukljuĉuju u marketinške planove i svakodnevni ţivot, i kako ljudi sve više koriste digitalne ureĊaje umjesto da posjećuju fiziĉke trgovine, digitalne marketinške kampanje postaju prevladavajuće, koristeći kombinacije optimizacije za pretraţivaĉke mehanizme (SEO), marketing pretraţivaĉa (SEM), content marketing, influencer marketing, automatizaciju sadrţaja, marketing kampanju, marketing voĊen podacima, e-commerce marketing, marketing putem društvenih medija, optimizaciju socijalnih medija, izravni marketing e-pošte. TakoĊer, digitalni se marketing širi i na ne-internetske kanale koji pruţaju digitalne medije, poput televizije i mobilnih telefona (SMS i MMS), a koje širenje razlikuje digitalni marketing od online marketinga. U radu je napravljena analiza digitalnog oglašavanja i digitalnog marketinga u poduzeću Remondis Medison d.o.o., odnosno utjecaja digitalnog marketinga na uspješno poslovanje poduzeća Remondis Medison d.o.o., kao i njihova ulaganja i planove za budućnost u pogledu digitalnog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija