Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242787

UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O.


Palac, Martina
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O., 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O.
(THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING ON THE BUSINESS PERFORMANCE OF THE COMPANY REMONDIS MEDISON D.O.O.)

Autori
Palac, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
11.11

Godina
2022

Stranica
70

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
Content marketing, digitalni marketing, e-mail marketing, marketing društvenih mreţa, video marketing
(Content marketing, digital marketing, email marketing, social media marketing, video marketing)

Sažetak
Digitalni marketing komponenta je marketinga koja koristi digitalne tehnologije temeljene na internetu i na mreţi, kao što su stolna raĉunala, mobilni telefoni i drugi digitalni mediji i platforme za promociju proizvoda i usluga. Njegov razvoj tijekom 1990-ih i 2000-ih promijenio je naĉin na koji marke i tvrtke koriste tehnologiju za marketing. Kako se digitalne platforme sve više ukljuĉuju u marketinške planove i svakodnevni ţivot, i kako ljudi sve više koriste digitalne ureĊaje umjesto da posjećuju fiziĉke trgovine, digitalne marketinške kampanje postaju prevladavajuće, koristeći kombinacije optimizacije za pretraţivaĉke mehanizme (SEO), marketing pretraţivaĉa (SEM), content marketing, influencer marketing, automatizaciju sadrţaja, marketing kampanju, marketing voĊen podacima, e-commerce marketing, marketing putem društvenih medija, optimizaciju socijalnih medija, izravni marketing e-pošte. TakoĊer, digitalni se marketing širi i na ne-internetske kanale koji pruţaju digitalne medije, poput televizije i mobilnih telefona (SMS i MMS), a koje širenje razlikuje digitalni marketing od online marketinga. U radu je napravljena analiza digitalnog oglašavanja i digitalnog marketinga u poduzeću Remondis Medison d.o.o., odnosno utjecaja digitalnog marketinga na uspješno poslovanje poduzeća Remondis Medison d.o.o., kao i njihova ulaganja i planove za budućnost u pogledu digitalnog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palac, Martina
UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O., 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Palac, M. (2022) 'UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJEŠNOST POSLOVANJA PODUZEĆA REMONDIS MEDISON D.O.O.', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Palac, Martina}, year = {2022}, pages = {70}, keywords = {Content marketing, digitalni marketing, e-mail marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\c{t}a, video marketing}, title = {UTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA USPJE\v{S}NOST POSLOVANJA PODUZE\'{C}A REMONDIS MEDISON D.O.O.}, keyword = {Content marketing, digitalni marketing, e-mail marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\c{t}a, video marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Palac, Martina}, year = {2022}, pages = {70}, keywords = {Content marketing, digital marketing, email marketing, social media marketing, video marketing}, title = {THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING ON THE BUSINESS PERFORMANCE OF THE COMPANY REMONDIS MEDISON D.O.O.}, keyword = {Content marketing, digital marketing, email marketing, social media marketing, video marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font