Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242784

Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća


Turić, Borna
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća
(The influence of guerilla marketing on the performance of Croatian companies)

Autori
Turić, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
03.11

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
Gerilski marketing, hrvatska poduzeća, uspješnost poslovanja, analiza slučaja
(Guerrilla marketing, Croatian companies, business performance, case study)

Sažetak
Predmet ovog završnog rada je proučavanje utjecaja gerilskog marketinga na hrvatska poduzeća. Kroz recentne primjere razmatra se njegova smislenost, utjecaj i uspješnost u privlačenju i zadržavanju pažnje potrošača. Konačni cilj ovog rada je dokazati da se i uz ograničeni marketinški budžet, no uz primjerenu dozu kreativnosti i upornosti te korištenje značajki gerilskog marketinga, moguće pridobiti pažnju i probiti se na današnje tržište bez obzira na konkurenciju s većim novčanim sredstvima. U svrhu proučavanja predmeta rada korištene su raspoložive knjige koje obrađuju teme iz marketinga, razni internetski izvori, znanstveni članci, statistike, vizualizacije, izvori s društvenih mreža, fotografije i sl. Navedeni alati potrebni su da bi se stekao jasan uvid u sam sadržaj koji je nužan za analizu zadane teme rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Turić, Borna
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Turić, B. (2022) 'Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Turi\'{c}, Borna}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {Gerilski marketing, hrvatska poduze\'{c}a, uspje\v{s}nost poslovanja, analiza slu\v{c}aja}, title = {Utjecaj gerilskog marketinga na uspje\v{s}nost hrvatskih poduze\'{c}a}, keyword = {Gerilski marketing, hrvatska poduze\'{c}a, uspje\v{s}nost poslovanja, analiza slu\v{c}aja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Turi\'{c}, Borna}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {Guerrilla marketing, Croatian companies, business performance, case study}, title = {The influence of guerilla marketing on the performance of Croatian companies}, keyword = {Guerrilla marketing, Croatian companies, business performance, case study}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font