Pregled bibliografske jedinice broj: 1242784
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih poduzeća, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj gerilskog marketinga na uspješnost hrvatskih
poduzeća
(The influence of guerilla marketing on the
performance of Croatian companies)
Autori
Turić, Borna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
03.11
Godina
2022
Stranica
46
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Gerilski marketing, hrvatska poduzeća, uspješnost poslovanja, analiza slučaja
(Guerrilla marketing, Croatian companies, business performance, case study)
Sažetak
Predmet ovog završnog rada je proučavanje utjecaja gerilskog marketinga na hrvatska poduzeća. Kroz recentne primjere razmatra se njegova smislenost, utjecaj i uspješnost u privlačenju i zadržavanju pažnje potrošača. Konačni cilj ovog rada je dokazati da se i uz ograničeni marketinški budžet, no uz primjerenu dozu kreativnosti i upornosti te korištenje značajki gerilskog marketinga, moguće pridobiti pažnju i probiti se na današnje tržište bez obzira na konkurenciju s većim novčanim sredstvima. U svrhu proučavanja predmeta rada korištene su raspoložive knjige koje obrađuju teme iz marketinga, razni internetski izvori, znanstveni članci, statistike, vizualizacije, izvori s društvenih mreža, fotografije i sl. Navedeni alati potrebni su da bi se stekao jasan uvid u sam sadržaj koji je nužan za analizu zadane teme rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija