Pregled bibliografske jedinice broj: 1242782
ANALIZA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DAN KUCHEN GMBH
ANALIZA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DAN KUCHEN GMBH, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DAN KUCHEN GMBH
(ANALYSIS OF MARKETING ACTIVITIES DAN KUCHEN GMBH)
Autori
Mrđen, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
03.11
Godina
2022
Stranica
42
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Poduzeće Dan Kuchen GMBH, marketinške aktivnosti, analiza, anketno istraživanje
(Company Dan Kuchen GMBH, marketing activities, analysis, survey research)
Sažetak
U ovom završnom radu istraživao se digitalni marketing, njegove pozitivne i negativne strane. Cilj ovog završnog rada bila je analiza prepoznatljivosti marketinških aktivnosti poduzeća Dan Kuchen GMBH kroz provođenje anketnog istraživanja. U radu su prikazani rezultati iz anketnog upitnika kojeg su ispitanici popunjavali anonimno vezano uz marketinške aktivnosti poduzeća Dan Kuchen GMBH koje se bavi prodajom i izradom kuhinja po mjeri. U svrhu pisanja ovog završnog rada korištene su razne metode istraživanja radi kvalitetnijeg i uspješnijeg objašnjavanja i razumijevanja digitalnog marketinga te njegove svrhe u poboljšanju poslovanja, u ovom slučaju, poduzeća Dan Kuchen GMBH. Prilikom pisanja ovog rada koristila se stručna literatura iz područja marketinga u obliku knjiga, članaka i internetskih izvora. Za potrebe analize predmeta i cilja rada anonimnim anketnim upitnikom analizirali su se stavovi o prepoznatljivosti promocijskih aktivnosti poduzeća Dan Kuchen GMBH. Anketni upitnik je distribuiran putem e-maila, sadržavao je 13 pitanja te je na njega odgovorilo 32 ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas