Pregled bibliografske jedinice broj: 1242771
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI GNK DINAMO
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI GNK DINAMO, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI GNK DINAMO
(ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES OF GNK DINAMO)
Autori
Žiger, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2022
Stranica
52
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
GNK Dinamo, promocijske aktivnosti, analiza slučaja
(GNK Dinamo, promotional activities, case study)
Sažetak
Predmet ovog završnog rada je analiza promotivnih aktivnosti u GNK Dinamo Zagreb, njihovo djelovanje u okvirima i izvan okvira sporta. Klub je odabran, kao potencijalno najviše angažiran hrvatski klub na području sportskog marketinga općenito, ne samo nogometa. Cilj rada je provesti studiju slučaja na primjeru najtrofejnijeg hrvatskog kluba te tako prikazati njegov doprinos u poslovnom, društvenom te sportskom smislu. Kako bi se ispunili predmet i cilj rada, analiziran je rad kluba povezan s marketingom i napravljena je studija slučaja. Sekundarni podaci su se prikupili analizom literature iz područja sportskog marketinga i internih izvora kluba Dinamo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija