Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242760

Analiza marketinškog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d.


Bašić, Josipa
Analiza marketinškog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d., 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza marketinškog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d.
(Analysis of the marketing mix of Hotel Esplanade Zagreb d.d.)

Autori
Bašić, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
21.10

Godina
2022

Stranica
60

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
Marketinški splet, komunikacija, hotel Esplanade Zagreb d.d., turizam, luksuzni proizvodi
(Marketing mix, communication, hotel Esplanade Zagreb d.d., tourism, luxury products)

Sažetak
Marketing je funkcija oko koje se organiziraju svi procesi poslovanja. Marketinški splet je strategija upravljanja elementima djelovanja poduzeća (proizvod, promocija, cijena, distribucija) tj. ponude poznat kao koncept 4P. On je evoluirao u 7P s razvojem tercijarnih djelatnosti. Marketing turističkog sektora je specifičan po tome jer je multidisciplinaran i traži integrirani pristup. Na razvoj marketinga utjecao je razvoj IT i Interneta. Upravljanje sadržajem i informacijama zauvijek je promijenjeno. Marketing spelt Esplanade Zagreb hotela karakterizira luksuzna ponuda, visoki cjenovni rang, distribucija unutar prostorija hotela te jasna i detaljna komunikacija. Analiza marketing spelta ukazuje na zadovoljstvo gostiju uslugama i proizvodima ali i na niz slabosti s aspekta strategije komunikacije i promocije. Nedostaje jasna slika vrijednosti koje promoviraju, struktura i primjena kanala IT i Interneta te nedostatak strategije razvoja proizvoda i inovacija u skladu s prijetnjama u okruženju te prilikama koje imaju potencijal jačanja snaga. Istraživanje aktivnosti marketinškog miksa hotela Esplanade Zagreb provedeno je kroz detaljnu analizu slučaja uz korištenje internih izvora hotela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Josipa Bašić (autor)

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Josipa
Analiza marketinškog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d., 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Bašić, J. (2022) 'Analiza marketinškog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d.', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {60}, keywords = {Marketin\v{s}ki splet, komunikacija, hotel Esplanade Zagreb d.d., turizam, luksuzni proizvodi}, title = {Analiza marketin\v{s}kog spleta hotela Esplanade Zagreb d.d.}, keyword = {Marketin\v{s}ki splet, komunikacija, hotel Esplanade Zagreb d.d., turizam, luksuzni proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {60}, keywords = {Marketing mix, communication, hotel Esplanade Zagreb d.d., tourism, luxury products}, title = {Analysis of the marketing mix of Hotel Esplanade Zagreb d.d.}, keyword = {Marketing mix, communication, hotel Esplanade Zagreb d.d., tourism, luxury products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font