Pregled bibliografske jedinice broj: 1242758
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim
mrežama u poduzeću Nike
(Analysis of promotional activities on social
networks in the Nike company)
Autori
Maras, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Marketing, društvene mreže, digitalni marketing, marketing društvenih mreža, Nike.
(Marketing, social networks, digital marketing, social network marketing, Nike.)
Sažetak
U posljednjih desetak godina društvene su mreže postale temeljem za bilo kakvu vrstu komuniciranja i izražavanja mišljenja i stavova. One povezuju čitav svijet. Društvene mreže su u relativno kratkom periodu postale dio svakodnevice za veliki broj korisnika. Redovitim korištenjem interneta i društvenih mreža stvorila se navika te su oni postali dijelom ljudske rutine. Svakodnevno korištenje interneta i društvenih mreža danas je postalo ukorijenjeno kod velikog broja mladih ljudi što pokazuju i podaci dobiveni provedenim istraživanje. Danas Internet i društvene mreže ne služe samo ljudi u svakodnevnim životima već i poduzećima da razviju svoje poslovanje. Internet i društvene mreže nude pomoć pri pronalasku informacija, a tu činjenicu spoznali su i stručnjaci koji se bave odnosom s javnosti i oglašavanjem. Kako bi poduzeće moglo izgraditi uspješan brend mora znati kako je to proces koji je dugotrajan i složen te da sami brend ne čine samo opipljivi elementi nego i percepcija koju potrošači imaju na sami brend. Kako bi neki brend mogao postati vidljivim on se mora pozicionirati u mislima potrošača, a aktivnost marketinga koja na to ima najveći utjecaj je svakako oglašavanje. Poduzeće Nike je svjesno te činjenice, pa su tako oni vodeći u proizvodnji sportske obuće, odjeće i opreme te su kroz čitav niz godina svojim jedinstvenim oglašavanjem na digitalnim platformama i društvenim mrežama podigli ljestvicu visoko i tako si osigurali liderski položaj među konkurencijom. U ovom završnom radu analiziralo se značenje marketinga, točnije promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Nike. Istražilo se kako kvaliteta i prepoznatljivost oglašavanja na društvenim mrežama utječe na uspjeh poduzeća Nike na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija