Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242758

Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike


Maras, Dario
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike
(Analysis of promotional activities on social networks in the Nike company)

Autori
Maras, Dario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
21.10

Godina
2022

Stranica
43

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
Marketing, društvene mreže, digitalni marketing, marketing društvenih mreža, Nike.
(Marketing, social networks, digital marketing, social network marketing, Nike.)

Sažetak
U posljednjih desetak godina društvene su mreže postale temeljem za bilo kakvu vrstu komuniciranja i izražavanja mišljenja i stavova. One povezuju čitav svijet. Društvene mreže su u relativno kratkom periodu postale dio svakodnevice za veliki broj korisnika. Redovitim korištenjem interneta i društvenih mreža stvorila se navika te su oni postali dijelom ljudske rutine. Svakodnevno korištenje interneta i društvenih mreža danas je postalo ukorijenjeno kod velikog broja mladih ljudi što pokazuju i podaci dobiveni provedenim istraživanje. Danas Internet i društvene mreže ne služe samo ljudi u svakodnevnim životima već i poduzećima da razviju svoje poslovanje. Internet i društvene mreže nude pomoć pri pronalasku informacija, a tu činjenicu spoznali su i stručnjaci koji se bave odnosom s javnosti i oglašavanjem. Kako bi poduzeće moglo izgraditi uspješan brend mora znati kako je to proces koji je dugotrajan i složen te da sami brend ne čine samo opipljivi elementi nego i percepcija koju potrošači imaju na sami brend. Kako bi neki brend mogao postati vidljivim on se mora pozicionirati u mislima potrošača, a aktivnost marketinga koja na to ima najveći utjecaj je svakako oglašavanje. Poduzeće Nike je svjesno te činjenice, pa su tako oni vodeći u proizvodnji sportske obuće, odjeće i opreme te su kroz čitav niz godina svojim jedinstvenim oglašavanjem na digitalnim platformama i društvenim mrežama podigli ljestvicu visoko i tako si osigurali liderski položaj među konkurencijom. U ovom završnom radu analiziralo se značenje marketinga, točnije promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama na primjeru poduzeća Nike. Istražilo se kako kvaliteta i prepoznatljivost oglašavanja na društvenim mrežama utječe na uspjeh poduzeća Nike na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maras, Dario
Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Maras, D. (2022) 'Analiza promocijskih aktivnosti na društvenim mrežama u poduzeću Nike', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maras, Dario}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, digitalni marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, Nike.}, title = {Analiza promocijskih aktivnosti na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u poduze\'{c}u Nike}, keyword = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, digitalni marketing, marketing dru\v{s}tvenih mre\v{z}a, Nike.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maras, Dario}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {Marketing, social networks, digital marketing, social network marketing, Nike.}, title = {Analysis of promotional activities on social networks in the Nike company}, keyword = {Marketing, social networks, digital marketing, social network marketing, Nike.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font