Pregled bibliografske jedinice broj: 1242757
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke
Zagreb
(Analysis of promotional activities of Privredna
banka Zagreb)
Autori
Petković, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
21.10
Godina
2022
Stranica
46
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Marketing, bankarski sustav, Privredna banka Zagreb, promocija, kanali promocije.
(Marketing, banking system, Privredna banka Zagreb, promotion, promotion channels.)
Sažetak
Zbog izrazito brzog procesa globalizacije i razvoja digitalne tehnologije suvremena poduzeća sve više u promociji koriste usluge e-marketinga pa tako i bankarske institucije. U svojoj osnovi vizija i misija poslovanja u bankarskim institucijama usmjerena je na ponašanje potrošača pri kupnji bankarskih usluga i utjecaj promotivnih aktivnosti na potražnju bankarskih usluga i proizvoda. Ovaj završni rad u svome užem smislu bavi se e-marketingom i promotivnim kanalima Privredne banke Zagreb te njihovim utjecajem na ponašanje potrošača. Osnovna svrha analize promotivnih kanala je stvoriti uvid u mišljenje i zadovoljstvo potrošača, te izvesti zaključke i sugestije za buduće promotivne aktivnosti. Bankarski marketing kakvog poznajemo danas razvio se pedesetih godina prošloga stoljeća, a predstavlja ključan segment bankarskog poslovanja koji utječe na imidž bankarskog sustava. Pod ovim pojmom podrazumijeva se poslovna aktivnost banke koja je usmjerena na ostvarivanje ključnih elemenata bankarskog sustava, poput zadovoljstva korisnika bankarskih uslugama, ostvarenje veće profitabilnosti, efikasno poslovanje i društvena odgovornost. Promocija usluga i proizvoda predstavlja važan segment poslovanja, pa su sukladno tome u radu analizirani promotivni kanali Privredne banke Zagreb. Za potrebe ispunjavanja cilja ovog završnog rada, provedeno je anketno istraživanje o prepoznatljivosti i kvaliteti promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb u vremenskom periodu od 15. svibnja do 01. lipnja 2022. godine putem on-line Google Forms upitnika. Anketnom istraživanju pristupilo je ukupno 50 ispitanika-ica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija