Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242757

Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb


Petković, Nikola
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb
(Analysis of promotional activities of Privredna banka Zagreb)

Autori
Petković, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
21.10

Godina
2022

Stranica
46

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
Marketing, bankarski sustav, Privredna banka Zagreb, promocija, kanali promocije.
(Marketing, banking system, Privredna banka Zagreb, promotion, promotion channels.)

Sažetak
Zbog izrazito brzog procesa globalizacije i razvoja digitalne tehnologije suvremena poduzeća sve više u promociji koriste usluge e-marketinga pa tako i bankarske institucije. U svojoj osnovi vizija i misija poslovanja u bankarskim institucijama usmjerena je na ponašanje potrošača pri kupnji bankarskih usluga i utjecaj promotivnih aktivnosti na potražnju bankarskih usluga i proizvoda. Ovaj završni rad u svome užem smislu bavi se e-marketingom i promotivnim kanalima Privredne banke Zagreb te njihovim utjecajem na ponašanje potrošača. Osnovna svrha analize promotivnih kanala je stvoriti uvid u mišljenje i zadovoljstvo potrošača, te izvesti zaključke i sugestije za buduće promotivne aktivnosti. Bankarski marketing kakvog poznajemo danas razvio se pedesetih godina prošloga stoljeća, a predstavlja ključan segment bankarskog poslovanja koji utječe na imidž bankarskog sustava. Pod ovim pojmom podrazumijeva se poslovna aktivnost banke koja je usmjerena na ostvarivanje ključnih elemenata bankarskog sustava, poput zadovoljstva korisnika bankarskih uslugama, ostvarenje veće profitabilnosti, efikasno poslovanje i društvena odgovornost. Promocija usluga i proizvoda predstavlja važan segment poslovanja, pa su sukladno tome u radu analizirani promotivni kanali Privredne banke Zagreb. Za potrebe ispunjavanja cilja ovog završnog rada, provedeno je anketno istraživanje o prepoznatljivosti i kvaliteti promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb u vremenskom periodu od 15. svibnja do 01. lipnja 2022. godine putem on-line Google Forms upitnika. Anketnom istraživanju pristupilo je ukupno 50 ispitanika-ica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petković, Nikola
Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Petković, N. (2022) 'Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petkovi\'{c}, Nikola}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {Marketing, bankarski sustav, Privredna banka Zagreb, promocija, kanali promocije.}, title = {Analiza promocijskih aktivnosti Privredne banke Zagreb}, keyword = {Marketing, bankarski sustav, Privredna banka Zagreb, promocija, kanali promocije.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petkovi\'{c}, Nikola}, year = {2022}, pages = {46}, keywords = {Marketing, banking system, Privredna banka Zagreb, promotion, promotion channels.}, title = {Analysis of promotional activities of Privredna banka Zagreb}, keyword = {Marketing, banking system, Privredna banka Zagreb, promotion, promotion channels.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font