Pregled bibliografske jedinice broj: 1242756
Uvođenje digitalnog marketinga u tradicionalno obiteljsko poduzeće
Uvođenje digitalnog marketinga u tradicionalno obiteljsko poduzeće, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje digitalnog marketinga u tradicionalno
obiteljsko poduzeće
(Introduction of digital marketing in a traditional
family business)
Autori
Berač, Petar Duje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
07.10
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Obrt Berač, digitalni marketing, tradicionalno poduzeće, analiza slučaja
(Family trade Berač, digital marketing, traditional business, case study)
Sažetak
U ovom završnom radu je osmišljen analiziralo se stanje trenutnog poslovanja i mogućnosti Obrta Berač i mogućnosti koje pruža digitalni marketing, a koje bi se mogle iskoristiti u dosadašnjem radu Obrta, što bi dovelo do povećanja obujma posla i veće profitabilnosti. Cilj ovoga rada bila je analiza nove strukture i načina poslovanja te novog sustava i aktivnosti digitalnog marketinga koji koristi Obrt Berač. Korišteni su sekundarni podaci i izvori iz knjiga, internetskih izvora te podatci koje je Obrt Berač dobrovoljno ustupio za analizu rada. Pristupom osobnim podatcima i financijskim izvještajem Obrta Berač, analiziralo se trenutno stanje poduzeća i promjene koje digitalni marketing uvodi u njegovo poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija