Pregled bibliografske jedinice broj: 1242750
Analiza promocijskih aktivnosti poduzeća Telemach Hrvatska d.o.o.
Analiza promocijskih aktivnosti poduzeća Telemach Hrvatska d.o.o., 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza promocijskih aktivnosti poduzeća Telemach
Hrvatska d.o.o.
(Analysis of the promotional activities of the
company Telemach Hrvatska d.o.o.)
Autori
Strmečki, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
47
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Poduzeće Telemach Hrvatska d.o.o., promocijske aktivnosti, anketno istraživanje
(Company Telemach Hrvatska d.o.o., promotional activities, survey research)
Sažetak
Predmet ovoga završnog rada je analiza faza u razvoju marketinga, marketinški miks s osvrtom na to je li 4P postaje 7P, kao i postupak samog istraživanja tržišta. Cilj ovog rada je analiza promocijskih aktivnosti poduzeća, s posebnim naglaskom na poduzeće Telemach Hrvatska d.o.o. te njegove mogućnosti unapređenja oglašavanja, osobne prodaje te unapređenja prodaje, ekonomskog publiciteta i odnosa s javnošću. Kako bi se cilj ovoga rada mogao ostvariti, bilo je potrebno analizirati promocijske aktivnosti, svaku posebno. U radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja koje je provedeno u svrhu ispunjavanja cilja ovog rada i analize promocijskih aktivnosti poduzeća Telemach Hrvatska d.o.o. koje se bavi prodajom telekomunikacijskih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija