Pregled bibliografske jedinice broj: 1242748
Značaj primjene koncepta CRM u poslovanju trgovinskih poduzeća
Značaj primjene koncepta CRM u poslovanju trgovinskih poduzeća, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj primjene koncepta CRM u poslovanju
trgovinskih poduzeća
(The significance of the application of the CRM
concept in the operations of trading companies)
Autori
Bertović, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Koncept CRM, zadovoljstvo, dodana vrijednost, potrošač, trgovinsko poduzeće
(CRM concept, satisfaction, added value, consumer, trading company)
Sažetak
Razvojem i naglom ekspanzijom tehnologije trgovinska poduzeća primjenjuju različite poslovne aktivnosti kako bi stekla što više stalnih i zadovoljnih potrošača s ciljem stvaranja dugoročnog odnosa što će rezultirati većom zaradom i širenjem udjela na tržištu. Trgovinskim poduzećima u tome će najviše pomoći efikasna i stalna primjena koncepta CRM (customer relationship management, upravljanje odnosima s kupcima), jedan od temeljnih procesima na kojima će graditi vlastite dugoročne strategije. Primjena aktivnosti koncepta CRM oznaćava dugotrajan i kompleksan proces u kojem je potrebno provesti brojna istraživanja tržišta i njegovih aktivnih sudionika. Fokus učinkovitog upravljanja konceptom CRM nije jedino na izgradnji programa lojalnosti kako bi poticao potrošača na povećanu kupnju, nego je naglasak i na kontinuiranoj izgradnji usluge prema potrošaču te stalnom unaprjeđenju i poboljšanju inovativnih ideja i tehnoloških rješenja kako bi se ostvarilo potpuno zadovoljstvo potrošača koji će svoje pozitivno iskustvo dijeliti i širiti na nove potencijalne kupce na tržištu. Zbog sve veće dinamike tržišta i mnogih noviteta, trgovinska poduzeća moraju u vlastite poslovne aktivnosti i procese uvoditi nove inovativne projekte i primjenjivati nova tehnološka rješenja kako bi postigli maksimalnu optimiziranost i učinkovitost procesa u vlastitom poslovanja. Trgovinska poduzeća nastoje biti ukorak s mnogobrojnim izazovima tržišta gdje dolazi do neočekivanih poteškoća i zastoja u poslovnim procesima pa je upravo učinkovito upravljanje konceptom CRM ključni temelj za daljnje kreiranje poslovnih strategija radi očuvanja i jačanja udjela na konkurentskom tržištu. Primarni cilj primjene upravljanja konceptom CRM je privući potrošača, stvoriti dodatnu uslugu radi ostvarenja njegovih želja i potreba kako bi se ostvarili njegovo konačno zadovoljstvo. Osim njegovanja odnosa s potrošačima, trgovinska poduzeća nastoje usavršiti svoje radne aktivnosti i poslovne procese kako bi svoje poslovanje podignuli na višu razinu i postigli kvalitetnije i učinkovitije poslijeprodajne aktivnosti na tržištu. Kako bi se lakše razumjela tematika i teorijski koncept CRM u trgovini, u radu će se provesti iscrpna analiza radnih aktivnosti i poslovnih procesa procesa trgovinskih poduzeća Lidl i Konzum.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija