Pregled bibliografske jedinice broj: 1242742
Marketing hotela kao razvojna odrednica turističke destinacije
Marketing hotela kao razvojna odrednica turističke destinacije, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing hotela kao razvojna odrednica turističke
destinacije
(Hotel marketing as a development determinant of a
tourist destination)
Autori
Buntić, Franka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2022
Stranica
55
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Grad Rovinj, Maistra Collection hoteli, marketing turističke destinacije
(Rovinj, Maistra Collection Hotels,)
Sažetak
Predmet ovog završnog rada bila je analiza utjecaja marketinga hotela na destinaciju, odnosno suodnos marketinga hotela i razvojnog puta destinacije, s posebnim osvrtom na razvoj elitne destinacije i visokokategoriziranih hotela u destinaciji. Primjer koji se u radu obrađuje odnosi se na Grad Rovinj i Maistra Collection hotele s pet zvjezdica čije su marketinške aktivnosti i strategije analizirane u empirijskom dijelu rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija