Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242739

Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke


Galić, Marin; Čulo, Ivona; Culifaj, Anita
Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 42 (2022), 182-199 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1242739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke
(The Influence of the President of the Management Board of Podravka on the Media Reception of the Company)

Autori
Galić, Marin ; Čulo, Ivona ; Culifaj, Anita

Izvornik
Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) 42 (2022); 182-199

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mediji ; recepcija ; percepcija ; predsjednik Uprave ; menadžment ; imidž ; Podravka
(media ; reception ; perception ; President of the Management Board ; management ; image ; Podravka)

Sažetak
Tema ovoga rada jest medijska recepcija i percepcija jedne od najvećih i najutjecajnijih tvrtki u Republici Hrvatskoj – Podravke, odnosno utjecaj predsjednika Uprave na medijske objave o tvrtki. Također analizira se i percepcija medijskih objava o kompaniji u javnosti. Rad se bavi pitanjem koliko su mediji pomogli ili odmogli njihovu imidžu te imidžu kompanije koju su vodili, posebice zato što je zbog strukture vlasništva kompanije menadžerska pozicija na određeni način i politički uvjetovana. Mandat predsjednika Uprave Podravke od 2012. do 2017. obnašao je Zvonimir Mršić, nekadašnji gradonačelnik Koprivnice i istaknuti član SDP-a, tadašnje stranke na vlasti. Godine 2017. dolazi do promjene Vlade te na prijedlog HDZ-a predsjednik Uprave Podravke postaje Marin Pucar koji je 2021. iznenada preminuo. Na njegovo mjesto dolazi Martina Dalić, bivša ministrica gospodarstva u Vladi Andreja Plenkovića koji stoji iza njezina imenovanja. Rad provodi komparativno istraživanje na primjeru medijskih objava o tvrtki i predsjednicima njezine Uprave u razdoblju od 6 mjeseci, za svakog od tri navedena čelnika koprivničke tvrtke. Uporabom kvantitativne, ali i kvalitativne analize sadržaja analizirani su vodeći hrvatski nacionalni i lokalni internetski portali (Jutarnji.hr, Večernji. hr, Index.hr, Glaspodravine.hr, Epodravina.hr). Rezultati pokazuju imaju li mediji, i u kojoj mjeri, utjecaj na imidž kompanije i predsjednika Uprave u javnosti te ima li menadžment kompanije utjecaj na pozitivnu ili negativnu medijsku recepciju, ali i na percepciju medijskih objava o Podravki među konzumentima tih medija. Drugim riječima, rad propituje suodnos i uzajamni utjecaj medija (medijskih objava) i kompanije (čelnih ljudi i stručnjaka za korporativnu komunikaciju).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
UNIN--UNIN-HUM-22-1-3 - Medijska recepcija u ekološkom diskursu (Tkalec, Gordana, UNIN ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ivona Čulo (autor)

Avatar Url Marin Galić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada podravina.org

Citiraj ovu publikaciju:

Galić, Marin; Čulo, Ivona; Culifaj, Anita
Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke // Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 42 (2022), 182-199 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Galić, M., Čulo, I. & Culifaj, A. (2022) Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke. Podravina : časopis za multidisciplinarna istraživanja, 42, 182-199.
@article{article, author = {Gali\'{c}, Marin and \v{C}ulo, Ivona and Culifaj, Anita}, year = {2022}, pages = {182-199}, keywords = {mediji, recepcija, percepcija, predsjednik Uprave, menad\v{z}ment, imid\v{z}, Podravka}, journal = {Podravina : \v{c}asopis za multidisciplinarna istra\v{z}ivanja}, volume = {42}, issn = {1333-5286}, title = {Utjecaj predsjednika uprave Podravke na medijsku recepciju tvrtke}, keyword = {mediji, recepcija, percepcija, predsjednik Uprave, menad\v{z}ment, imid\v{z}, Podravka} }
@article{article, author = {Gali\'{c}, Marin and \v{C}ulo, Ivona and Culifaj, Anita}, year = {2022}, pages = {182-199}, keywords = {media, reception, perception, President of the Management Board, management, image, Podravka}, journal = {Podravina : \v{c}asopis za multidisciplinarna istra\v{z}ivanja}, volume = {42}, issn = {1333-5286}, title = {The Influence of the President of the Management Board of Podravka on the Media Reception of the Company}, keyword = {media, reception, perception, President of the Management Board, management, image, Podravka} }

Časopis indeksira:


  • Scopus
  • HeinOnline





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font