Pregled bibliografske jedinice broj: 1242730
Analiza marketinške strategije poduzeća Dukat d.d.
Analiza marketinške strategije poduzeća Dukat d.d., 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketinške strategije poduzeća Dukat d.d.
(Analysis of the marketing strategy of company Dukat
d.d.)
Autori
Zovko, Marija Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2022
Stranica
53
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Poduzeće Dukat d.d., marketinška strategija, analiza slučaja
(Company Dukat d.d., marketing strategy, case study)
Sažetak
Suvremeni svijet obilježen je rapidnim razvojem tehnologije, ali i društva u cjelini. Takav razvoj ima niz svoj pozitivnih, ali i negativnih strana. Konkurencija nikad nije bila veća, kao i izbor i to ne samo predmeta poslovanja već i opcija kako svoje poslovanje najbolje promovirati. Novi digitalni instrumenti pružaju obilje mogućnosti u području marketinga i to naravno razmatrajući marketing u njegovoj cjelini, a to je cjelokupni proces od izbora, proizvodnje, promotivnih aktivnosti sve do ostvarivanja krajnjeg rezultata. Stoga je predmet ovog rada bila analiza marketinške strategije Dukata kako bi se utvrdila prilagodba novonastalim uvjetima na tržištu primjenom novih tehnologija i komunikacijskih kanala. Cilj rada bio je kroz analizu slučaja istražiti marketinšku strategiju poduzeća Dukat.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija