Pregled bibliografske jedinice broj: 1242726
Analiza marketinških aktivnosti poduzeća Kraš d.d.
Analiza marketinških aktivnosti poduzeća Kraš d.d., 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketinških aktivnosti poduzeća Kraš d.d.
(Analysis of marketing activities of the company Kraš
d.d.)
Autori
Krsnik, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2022
Stranica
54
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Poduzeće Kraš d.d., marketinške aktivnosti, anketno istraživanje
(Company Kraš d.d., marketing activities, survey research)
Sažetak
Predmet ovog završnog rada bila je analiza marketinške strategije poduzeća Kraš. Cilj ovog završnog rada bio je istražiti kako se razvijalo poduzeće Kraš i kakvo je trenutačno stanje poduzeća, je li marketinški miks poduzeća Kraš uspješan i prepoznatljiv potrošačima i kakva je SWOT analiza poduzeća Kraš. Cilj anketnog istraživanja koje je provedeno za potrebe ovog završnog rada bio je utvrditi stav ispitanika prema proizvodima poduzeća Kraš, marketinškim aktivnostima poduzeća te oblicima promocije koje koristi poduzeće Kraš u svom oglašavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija