Pregled bibliografske jedinice broj: 1242721
ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA U UNIQA OSIGURANJU
ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA U UNIQA OSIGURANJU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242721 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA DIGITALNOG MARKETINGA U UNIQA OSIGURANJU
(ANALYSIS OF DIGITAL MARKETING IN UNIQA INSURANCE)
Autori
Petrović, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
15.06
Godina
2022
Stranica
59
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Marketing, digitalni marketing, osiguravajuća društva, Uniqa osiguranje.
(Marketing, digital marketing, insurance companies, Uniqa insurance)
Sažetak
Digitalni marketing koristi digitalne kanale za promociju i oglašavanje proizvoda i/ili usluga. Trendovi na trţištu kontinuirano se mijenjaju i iste je potrebno pratiti kako bi se ostvarila konkurentska prednost na poslovnom trţištu. Digitalni marketing koriste poduzeća koja su prepoznala vaţnost korištenja digitalnih kanala, neovisno o djelatnosti. Tako su digitalni marketing poĉela koristiti i osiguravajuća društva. Predmet istraţivanja ovog rada odnosi se na analizu znaĉaja digitalnog marketinga u osiguravajućim društvima. Cilj je ovog istraţivanja predstaviti osnovne karakteristike marketinga, digitalnog marketinga, analizirati trţište osiguranja Republike Hrvatske, te istraţiti digitalni marketing odabranih osiguravajućih društava. Svrha je ovog rada ustanoviti znaĉaj digitalnog marketinga za osiguravajuća društva. Odabrani poslovni subjekt je Uniqa osiguranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija