Pregled bibliografske jedinice broj: 1242717
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u
kompaniji Inditex
(The impact of the COVID-19 pandemic on online sales
in the company Inditex)
Autori
Đomlija, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.05
Godina
2022
Stranica
49
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
E-trgovina, COVID-19 pandemija, Inditex, marketinška strategija
(E-commerce, COVID-19 pandemic, Inditex group, marketing strategy)
Sažetak
E-trgovina bilježi velik rast u današnjem svijetu zbog velikog utjecaja različitih čimbenika i napretka tehnologije. Grupacija Inditex, na čijem primjeru se provodi istraživanje ovog završnog rada, bilježi velik porast online prodaje unazad dvije godine. Jedan od glavnih utjecaja na to imala je pandemija koja se proširila na globalnoj razini i velika ulaganja Inditex-a u internet prodaju. Analiziralo se u kojim mjerama je korona virus utjecao na promjene stavova potrošača po pitanju mišljenja o e-trgovini i konzumiranju iste. COVID- 19 utjecao je na svaki aspekt ljudskog života i poslovanje poduzeća diljem svijeta. Kroz anketno istraživanje jasno su ispitani svi stavovi potrošača o trenutnoj situaciji i porast online prodaje na primjeru grupacije Inditex i njegovih 7 brendova: Zare, Bershke, Pull&Bear-a, Oysha, Massimo Duttia, Zare Home i Stradivariusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija