Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242717

Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex


Đomlija, Sara
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1242717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex
(The impact of the COVID-19 pandemic on online sales in the company Inditex)

Autori
Đomlija, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
13.05

Godina
2022

Stranica
49

Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić

Ključne riječi
E-trgovina, COVID-19 pandemija, Inditex, marketinška strategija
(E-commerce, COVID-19 pandemic, Inditex group, marketing strategy)

Sažetak
E-trgovina bilježi velik rast u današnjem svijetu zbog velikog utjecaja različitih čimbenika i napretka tehnologije. Grupacija Inditex, na čijem primjeru se provodi istraživanje ovog završnog rada, bilježi velik porast online prodaje unazad dvije godine. Jedan od glavnih utjecaja na to imala je pandemija koja se proširila na globalnoj razini i velika ulaganja Inditex-a u internet prodaju. Analiziralo se u kojim mjerama je korona virus utjecao na promjene stavova potrošača po pitanju mišljenja o e-trgovini i konzumiranju iste. COVID- 19 utjecao je na svaki aspekt ljudskog života i poslovanje poduzeća diljem svijeta. Kroz anketno istraživanje jasno su ispitani svi stavovi potrošača o trenutnoj situaciji i porast online prodaje na primjeru grupacije Inditex i njegovih 7 brendova: Zare, Bershke, Pull&Bear-a, Oysha, Massimo Duttia, Zare Home i Stradivariusa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Dalija Kuvačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đomlija, Sara
Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
Đomlija, S. (2022) 'Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex', diplomski rad, preddiplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJomlija, Sara}, year = {2022}, pages = {49}, keywords = {E-trgovina, COVID-19 pandemija, Inditex, marketin\v{s}ka strategija}, title = {Utjecaj pandemije COVID-19 na online prodaju u kompaniji Inditex}, keyword = {E-trgovina, COVID-19 pandemija, Inditex, marketin\v{s}ka strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJomlija, Sara}, year = {2022}, pages = {49}, keywords = {E-commerce, COVID-19 pandemic, Inditex group, marketing strategy}, title = {The impact of the COVID-19 pandemic on online sales in the company Inditex}, keyword = {E-commerce, COVID-19 pandemic, Inditex group, marketing strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font