Pregled bibliografske jedinice broj: 1242716
Usporedba aktivnosti učenika srednjih škola za vrijeme onilne nastave i nastave uživo
Usporedba aktivnosti učenika srednjih škola za vrijeme onilne nastave i nastave uživo // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022. str. 397-405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1242716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba aktivnosti učenika srednjih škola za
vrijeme onilne nastave i nastave uživo
(Comparison of high school student´s activities
during online and live classes)
Autori
Maras, Nevenka ; Soldo, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022, 397-405
Skup
XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”
Mjesto i datum
Aranđelovac, Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slobodno vrijeme, aktivnosti slobodnog vremena, kineziološka aktivnost, online nastava
(free time, free time activities, kinesiology activity, online classes)
Sažetak
Tijekom prosinca 2020. godine metodom pismene on- line ankete provedeno je empirijsko kvantitativno istraživanje o vrstama prakticiranih aktivnosti u slobodnom vremenu među učenicima i učenicama gimnazija i srednjih strukovnih škola triju županija Republike Hrvatske. Ovim istraživanjem je obuhvaćen 1041 sudionik istraživanja iz Grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske te Vukovarsko- srijemske županije. Istraživanjem se željelo ustanoviti razlikuju li se učenici, kojim je nastava u tjednu prije provođenja istraživanja bila organizirana online, od učenika koji su nastavu pratili uživo u školama, po broju različitih kinezioloških aktivnosti prakticiranim u tjednu prije provođenja istraživanja. Prema istraživačkim rezultatima, učenici koji su u tjednu prije provođenja istraživanja nastavu pratili na različite načine razlikuju se statistički značajno u broju različitih tjelesnih aktivnosti prakticiranih u slobodno vrijeme u tjednu prije provođenja istraživanja, pri čemu su učenici kojima je nastava bila organizirana online u tjednu prije provođenja istraživanja, u slobodno vrijeme prakticirali veći broj različitih kinezioloških aktivnosti, dok su učenici kojima je nastava bila organizirana uživo u tjednu prije provođenja istraživanja, u slobodno vrijeme prakticirali manji broj različitih kinezioloških aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija, Interdisciplinarne društvene znanosti