Pregled bibliografske jedinice broj: 1242657
ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE KOMPANIJE AUDI
ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE KOMPANIJE AUDI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE KOMPANIJE AUDI
(ANALYSIS OF THE MARKETING STRATEGY OF THE COMPANY
AUDI)
Autori
Ante Sirovina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
20.01
Godina
2022
Stranica
42
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Audi, automobilska industrija, promocija, međunarodni marketing.
(Audi, automotive industry, promotion, international marketing.)
Sažetak
Audi je dio Volkswagen grupe i jedan je od vodećih brandova u automobilskoj industriji zbog svog posebnog dizajna i jedinstvenog stila. Audi je njemački proizvođač automobila i tvrtka planira, gradi, stvara i prodaje luksuzna vozila. Audi je poznat kao jedan od najvećih svjetskih proizvođača automobila. Tvrtka Audi u potpunosti je iskoristila strategije marketinga za promociju svojih luksuznih proizvoda, ekskluzivnom sposobnošću da zajedno prikaže stil i udobnost kako bi poboljšala zadovoljstvo kupaca i privukla nove kupce. Međunarodni marketing važan je dio svakog poslovanja. To može biti razlika između uspjeha ili ne. Audi je tvrtka koja se bavi međunarodnim marketingom s velikim rezultatima. Koriste međunarodni marketing ne samo za razvoj svoje tvrtke, već je i učvršćuju kao jedan od vodećih proizvođača u automobilskoj industriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija