Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242471

Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica


Grmuša, Tanja
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica // Medijske studije, 13 (2022), 25; 150-152 (recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1242471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica
(Dajana Šošić: Social networks and television: how did social networks change television?, Zagreb: Croatian University Press, 2021 (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 pages)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 13 (2022), 25; 150-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
televizija ; proizvodnja medijskog sadržaja ; društvene mreže ; konvergencija medija ; političari ; politička komunikacija ; analiza sadržaja
(television ; production of media content ; social networks ; media convergence ; politicians ; political communication ; content analysis)

Sažetak
Knjiga Dajane Šošić podijeljena je u sedam poglavlja. U prvom poglavlju objašnjava se utjecaj razvoja novih medija i novih tehnologija na televiziju, kao i na proizvodni proces medija općenito. Drugo poglavlje donosi prikaz teorijskih koncepata vodećih hrvatskih i svjetskih medijskih teoretičara. Također, upozorava se na nedostatak znanstvenih istraživanja o ulozi i utjecaju društvenih mreža u kreiranju i proizvodnji medijskog sadržaja. Treće poglavlje opisuje povijesni razvoj masovne komunikacije i društvenih mreža te njihov utjecaj na novinarsku profesiju. Nadalje, četvrto poglavlje opisuje specifičnosti televizije kao medija, objašnjava proces nastanka vijesti, kao i konvergenciju medija. Peto poglavlje istražuje ulogu društvenih mreža u javnoj komunikaciji u kontekstu iznošenja stavova. U fokusu autoričinih promišljanja nalaze se političari i politička komunikacija u online kampanjama. Šesto poglavlje analizira utjecaj društvenih mreža na profesionalne standarde i vjerodostojnost medija. Sedmo poglavlje donosi pregled opsežnog istraživanja provedenog metodom analize sadržaja središnjih informativnih emisija triju nacionalnih televizija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica // Medijske studije, 13 (2022), 25; 150-152 (recenziran, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2022) Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica. Medijske studije, 13 (25), 150-152.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2022}, pages = {150-152}, keywords = {televizija, proizvodnja medijskog sadr\v{z}aja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, konvergencija medija, politi\v{c}ari, politi\v{c}ka komunikacija, analiza sadr\v{z}aja}, journal = {Medijske studije}, volume = {13}, number = {25}, issn = {1847-9758}, title = {Dajana \v{S}o\v{s}i\'{c}: Dru\v{s}tvene mre\v{z}e i televizija: kako su dru\v{s}tvene mre\v{z}e mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica}, keyword = {televizija, proizvodnja medijskog sadr\v{z}aja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, konvergencija medija, politi\v{c}ari, politi\v{c}ka komunikacija, analiza sadr\v{z}aja} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2022}, pages = {150-152}, keywords = {television, production of media content, social networks, media convergence, politicians, political communication, content analysis}, journal = {Medijske studije}, volume = {13}, number = {25}, issn = {1847-9758}, title = {Dajana \v{S}o\v{s}i\'{c}: Social networks and television: how did social networks change television?, Zagreb: Croatian University Press, 2021 (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 pages}, keyword = {television, production of media content, social networks, media convergence, politicians, political communication, content analysis} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Emerging Sources Citation Indeks
  • Scopus
  • ProQuest - Social Science Database
  • Social Science Premium Collection
  • ERIH PLUS
  • HRČAK, DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font