Pregled bibliografske jedinice broj: 1242471
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212 stranica // Medijske studije, 13 (2022), 25; 150-152 (recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1242471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dajana Šošić: Društvene mreže i televizija: kako
su društvene mreže mijenjale televiziju?, Zagreb:
Hrvatska sveučilišna naklada, 2021. (Sveti Ivan
Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212
stranica
(Dajana Šošić: Social networks and television: how
did social networks change television?, Zagreb:
Croatian University Press, 2021 (Sveti Ivan
Zelina: Tiskara Zelina), ISBN 9789531694735, 212
pages)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 13
(2022), 25;
150-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
televizija ; proizvodnja medijskog sadržaja ; društvene mreže ; konvergencija medija ; političari ; politička komunikacija ; analiza sadržaja
(television ; production of media content ; social networks ; media convergence ; politicians ; political communication ; content analysis)
Sažetak
Knjiga Dajane Šošić podijeljena je u sedam poglavlja. U prvom poglavlju objašnjava se utjecaj razvoja novih medija i novih tehnologija na televiziju, kao i na proizvodni proces medija općenito. Drugo poglavlje donosi prikaz teorijskih koncepata vodećih hrvatskih i svjetskih medijskih teoretičara. Također, upozorava se na nedostatak znanstvenih istraživanja o ulozi i utjecaju društvenih mreža u kreiranju i proizvodnji medijskog sadržaja. Treće poglavlje opisuje povijesni razvoj masovne komunikacije i društvenih mreža te njihov utjecaj na novinarsku profesiju. Nadalje, četvrto poglavlje opisuje specifičnosti televizije kao medija, objašnjava proces nastanka vijesti, kao i konvergenciju medija. Peto poglavlje istražuje ulogu društvenih mreža u javnoj komunikaciji u kontekstu iznošenja stavova. U fokusu autoričinih promišljanja nalaze se političari i politička komunikacija u online kampanjama. Šesto poglavlje analizira utjecaj društvenih mreža na profesionalne standarde i vjerodostojnost medija. Sedmo poglavlje donosi pregled opsežnog istraživanja provedenog metodom analize sadržaja središnjih informativnih emisija triju nacionalnih televizija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Emerging Sources Citation Indeks
- Scopus
- ProQuest - Social Science Database
- Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS
- HRČAK, DOAJ