Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242378

Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika


Smoljo, Ljubica
Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić


CROSBI ID: 1242378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika
(The Motivation of the Elementary School Students from the Town of Sinj to Learn a Foreign Language)

Autori
Smoljo, Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću

Mjesto
Gospić

Datum
28.09

Godina
2022

Stranica
59

Mentor
Katica Balenović

Ključne riječi
: integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, drugi strani jezik, engleski jezik
(integrative motivation, instrumental motivation, second foreign language, English language)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se istraživanjem interesa i motivacije učenika vezano za učenje prvoga i drugoga stranog jezika u osnovnoj školi. Sastoji se od dvaju dijelova. U prvom dijelu rada objašnjeno je značenje pojmova: prvi jezik (L1), drugi jezik (L2), ini jezik i pojmovi integrativna i instrumentalna motivacija. Također je objašnjen proces ovladavanja stranim jezikom. U drugome su dijelu rada izneseni rezultati istraživanja koje je provedeno u dvjema sinjskim školama: osnovnoj školi Marka Marulića i osnovnoj školi Ivana Mažuranića. Cilj je bio utvrditi interes i motivaciju učenika za učenje prvoga i drugoga stranog jezika i koliko njegovo poznavanje učenici smatraju korisnim u daljnjem školovanju, ali i u životu. Osim toga, jedan je od ciljeva bio zaključiti raste li ili pada motivacija za učenje stranoga jezika ovisno o dobi i spolu učenika. Analizom rezultata utvrđeno je kako su učenici motivirani za učenje i usvajanje stranoga jezika, iako je ta motiviranost ipak nešto veća za učenjem prvoga, odnosno engleskoga, nego drugoga (njemačkoga ili talijanskoga) stranog jezika. Također je uočeno kako je kod mlađih učenika veća integrativna motivacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Katica Balenović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Smoljo, Ljubica
Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
Smoljo, L. (2022) 'Motivacija sinjskih osnovnoškolaca za učenje stranoga jezika', diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić.
@phdthesis{phdthesis, author = {Smoljo, Ljubica}, year = {2022}, pages = {59}, keywords = {: integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, drugi strani jezik, engleski jezik}, title = {Motivacija sinjskih osnovno\v{s}kolaca za u\v{c}enje stranoga jezika}, keyword = {: integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, drugi strani jezik, engleski jezik}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Smoljo, Ljubica}, year = {2022}, pages = {59}, keywords = {integrative motivation, instrumental motivation, second foreign language, English language}, title = {The Motivation of the Elementary School Students from the Town of Sinj to Learn a Foreign Language}, keyword = {integrative motivation, instrumental motivation, second foreign language, English language}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font