Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242148

Pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku


Binički, Kristina
Pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić


CROSBI ID: 1242148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku
(An error analysis of students' writing in English)

Autori
Binički, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću

Mjesto
Gospić

Datum
25.06

Godina
2020

Stranica
53

Mentor
Katica Balenović

Ključne riječi
vještina pisanja, pogreške, analiza pogrešaka, unutarjezične pogreške, međujezične pogreške
(writing skill, errors, error analysis, interlingual errors, intralingual errors)

Sažetak
U današnjem vremenu poznavanje jednog ili više stranih jezika sve se više promatra kao nužna vještina, a upravo je engleski jezik najrašireniji jezik koji se uči i govori u gotovo svim zemljama svijeta. Usvajanje jezika podrazumijeva usvajanje temeljnih jezičnih vještina od kojih je najzahtjevnija vještina pisanja koja može predstavljati značajan problem kako izvornim govornicima tako i neizvornim govornicima. Ono što će uvijek biti prisutno u procesu usvajanja jezika su pogreške na koje se danas gleda kao neizbježne i pozitivne sastavnice učenja. Cilj ovoga rada bio je utvrditi jezične pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku i zbog čega te pogreške nastaju. U istraživanju je sudjelovalo 69 studenata Sveučilišta u Zadru, Odjela za nastavničke studije u Gospiću, a njihov zadatak bio je napisati esej na temu „The position of the Croatian and/or English language in the process of globalisation“. Kvalitativnom i kvantitativnom analizom pogrešaka utvrđeno je da studenti češće čine unutarjezične pogreške nego međujezične, a pritom im najveće poteškoće predstavlja uporaba članova, prijedloga, kao i pravopis. Također je utvrđeno da materinski jezik, iako nije glavni izvor pogrešaka, utječe na stvaranje teksta na engleskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Katica Balenović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Binički, Kristina
Pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
Binički, K. (2020) 'Pogreške studenata u esejima na engleskom jeziku', diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bini\v{c}ki, Kristina}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {vje\v{s}tina pisanja, pogre\v{s}ke, analiza pogre\v{s}aka, unutarjezi\v{c}ne pogre\v{s}ke, me\djujezi\v{c}ne pogre\v{s}ke}, title = {Pogre\v{s}ke studenata u esejima na engleskom jeziku}, keyword = {vje\v{s}tina pisanja, pogre\v{s}ke, analiza pogre\v{s}aka, unutarjezi\v{c}ne pogre\v{s}ke, me\djujezi\v{c}ne pogre\v{s}ke}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bini\v{c}ki, Kristina}, year = {2020}, pages = {53}, keywords = {writing skill, errors, error analysis, interlingual errors, intralingual errors}, title = {An error analysis of students' writing in English}, keyword = {writing skill, errors, error analysis, interlingual errors, intralingual errors}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font