Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1242147

Hrvatski jezik „po mjeri učenika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005.


Ivon, Katarina; Vrsaljko, Slavica
Hrvatski jezik „po mjeri učenika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005. // Međunarodno znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Zadar, Hrvatska, 2008. str. 278-294 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1242147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski jezik „po mjeri učenika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005.
(Cratian language – suiting the students' preferences)

Autori
Ivon, Katarina ; Vrsaljko, Slavica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Međunarodno znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30. i 31. svibnja 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
nastavni plan i program, HNOS, nastava hrvatskoga jezika, umne mape, timski rad.
(curriculum, Croatian national educational standard, Croatian language, alasses, menatl maps, team work.)

Sažetak
Koncept cjeloživotnog obrazovanja doveo je do rekonceptualizacije školovanja, počevši od osnovnog preko srednjoškolskog obrazovanja. Radi razvijanja „škole po mjeri učenika“ osmišljen je HNOS kao temelj načina rada u osnovnom školstvu. Glavni cilj HNOS-a je rasterećenje učenika smanjivanjem nastavnih sadržaja. Rad se bavi hrvatskim jezikom kao nastavnim predmetom u razrednoj nastav. Daje se kontrastivni prikaz Nastavnih planova i programa iz 1999. i 2005. radi evidentiranja promjena koje je donio novi nastavni program (HNOS). Posebna pažnja usmjerena je na analizu tema koje se obrađuju u svim nastavnim područjima hrvatskoga jezika u razrednoj nastavi te na obrazovna postignuća koja se očekuju od učenika. Uočeno je kako su sadržaji koji su se obrađivali u sklopu starijeg nastavnog programa, prebačeni u viši razred razredne nastave ili u predmetnu nastavu hrvatskoga jezika. Također se razmatraju nove u pristupu i obradi pojedinih nastavnih jedinica u hrvatskom jeziku, s posebnim osvrtom na mentalne mape i timski rad.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Slavica Vrsaljko (autor)

Avatar Url Katarina Ivon (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivon, Katarina; Vrsaljko, Slavica
Hrvatski jezik „po mjeri učenika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005. // Međunarodno znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Zadar, Hrvatska, 2008. str. 278-294 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ivon, K. & Vrsaljko, S. (2008) Hrvatski jezik „po mjeri učenika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005.. U: Međunarodno znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja.
@article{article, author = {Ivon, Katarina and Vrsaljko, Slavica}, year = {2008}, pages = {278-294}, keywords = {nastavni plan i program, HNOS, nastava hrvatskoga jezika, umne mape, timski rad.}, title = {Hrvatski jezik „po mjeri u\v{c}enika“ – suodnos planova i programa iz 1999. i 2005.}, keyword = {nastavni plan i program, HNOS, nastava hrvatskoga jezika, umne mape, timski rad.}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ivon, Katarina and Vrsaljko, Slavica}, year = {2008}, pages = {278-294}, keywords = {curriculum, Croatian national educational standard, Croatian language, alasses, menatl maps, team work.}, title = {Cratian language – suiting the students' preferences}, keyword = {curriculum, Croatian national educational standard, Croatian language, alasses, menatl maps, team work.}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font