Pregled bibliografske jedinice broj: 124210
Školski(ne)uspjeh
Školski(ne)uspjeh // Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
Zagreb, Hrvatska, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 124210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski(ne)uspjeh
(Teaching (un)assesment)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Praćenje i ocjenjivanje školskog uspjeha
/ - , 2002
Skup
Praćenje i ocjenjivanje šlolskog uspjeha
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vrjednovanje znanja; obrazovanje; praćenje
(education; assessment)
Sažetak
Svrha postojanja škole jest obrazovanje i odgajanje djece. Kako će to biti ostvareno, određuju mnogobrojni društveni čimbenici. Školski sustav sastavljen je od mnogih povezanih dijelova, a svaki je usmjeren prema općoj svrsi. Vrjednovanjem utvrđujemo ostvarivanje postavljene svrhe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA