Pregled bibliografske jedinice broj: 1242085
Utjecaj videoigara na usvajanje vokabulara u engleskom jeziku
Utjecaj videoigara na usvajanje vokabulara u engleskom jeziku, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1242085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj videoigara na usvajanje vokabulara u
engleskom jeziku
(The Impact of Video Games on the Acquisition of
English Vocabulary)
Autori
Janeš, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
12.07
Godina
2021
Stranica
52
Mentor
Katica Balenović
Ključne riječi
engleski kao strani jezik, videoigre, učenici, neformalno učenje engleskoga jezika, strategije usvajanja vokabulara
(: English as a foreign language, video games, pupils, informal EFL learning, vocabulary acquisition strategies)
Sažetak
Rad istražuje učestalost korištenja engleskih riječi i izraza tijekom igranja videoigara te se nastoje utvrditi strategije usvajanja vokabulara engleskoga jezika u nenamjernom, izvanškolskom kontekstu. Istraživanjem je obuhvaćeno 76 učenika četvrtih i sedmih razreda osnovne škole kojima je engleski prvi strani jezik. U neformalnom razgovoru s učenicima prikupljene su engleske riječi i izrazi koje učenici koriste tijekom igranja videoigara. Potom su ispunili i anketni upitnik, sastavljen za potrebe istraživanja, te se vidjelo koliko je učestalo korištenje engleskih riječi, koliko ih učenici razumiju, te kakva je strategija nenamjernog usvajanja leksika engleskog jezika. Pretpostavka je da učenici sedmih razreda bolje razumiju značenje riječi s obzirom na duljinu izloženosti formalnom i neformalnom učenju engleskog jezika te da učenici sedmih razreda bolje razumiju značenje engleskih riječi i izraza koristeći strategiju usvajanja nepoznatih riječi iz konteksta, odnosno „strategiju zaključivanja“ značenja riječi. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici često koriste spontano usvojene engleske riječi tijekom igranja videoigara te da postoji razlika među učenicima u razumijevanju značenja riječi u odnosu na izloženost engleskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru