Pregled bibliografske jedinice broj: 1241714
Televizijski informativni program u suodnosu s medijskim navikama mladih u doba pandemije
Televizijski informativni program u suodnosu s medijskim navikama mladih u doba pandemije // 11. Vjerodostojnost medija: „Novinarski i medijski identitet u doba krize“
Beograd, Srbija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1241714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Televizijski informativni program u suodnosu s
medijskim navikama mladih u doba pandemije
(Television news program in relation to the media
habits of young people during the pandemic)
Autori
Peran, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
11. Vjerodostojnost medija: „Novinarski i medijski identitet u doba krize“
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.2.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mladi ; publika ; televizija ; informativni program ; pomlađivanje
(young people ; audience ; television ; news program)
Sažetak
U izlaganju se polazi od spoznaja temeljenih na različitim istraživanjima (Car, 2010 ; Egger i Gerhard, 2019) da se mijenjaju medijske navike mladih i da televizije najviše gube mladu publiku, ali i onih koja pokazuju da nije u potpunosti prekinuta veza mladih i televizije (Sakr and Steemers, 2017, 2019) posebno na području gledanja televizijskih programa i fikcije na različitim uređajima ili platformama kao što je npr. Netflix (Krauss i Kinghorst, 2020). Naslanjajući se na slična provedena istraživanja analizira se pojam pomlađivanja (youthification) medija odnosno nastojanja televizijskih kuća da dosegnu i zadrže mladu publiku pred televizijskim ekranima (Halskov, 2021). Cilj je rada ispitati u analizi medijskoga sadržaja što Hrvatska televizija kao javni servis (Car, 2007, 2010 ; Car, Osmančević, 2021) čini – posebno u vrijeme pandemije koronavirusa i infodemije - na području informativnoga programa kako bi dosegnula mladu publiku naviknutu na komuniciranje i informiranje putem društvenih mreža. Dobiveni podaci stavljaju se u surječje za potrebe rada provedene ankete u kojoj se propituju i zatim analiziraju navike mladih kao televizijske i medijske publike s osobitom pozornošću prema njihovu konzumiranju televizijskih informativnih sadržaja u doba pandemije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti