Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1241526

Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove


Jančec, Lucija; Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, Lidija
Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove // ZBORNIK Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević // BOOK OF PROCEEDINGS STOO2, Contemporary Themes in Education – CTE 2, In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja ; Jenko Miholić, Srna ; Jurkić Sviben, Tamara ; Oreški, Predrag ; Pavin Ivanec, Tea ; Prskalo, Ivan ; Tomić, Draženko ; Vignjević, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar, 2022. str. 1-20


CROSBI ID: 1241526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove
(Hidden curriculum and culture of an educational institution)

Autori
Jančec, Lucija ; Čamber Tambolaš, Akvilina ; Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
ZBORNIK Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević // BOOK OF PROCEEDINGS STOO2, Contemporary Themes in Education – CTE 2, In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević

Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja ; Jenko Miholić, Srna ; Jurkić Sviben, Tamara ; Oreški, Predrag ; Pavin Ivanec, Tea ; Prskalo, Ivan ; Tomić, Draženko ; Vignjević, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
1-20

ISBN
978-953-380-002-8

Ključne riječi
dijete ; empatija ; institucija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja ; obrazovna paradigma ; odgajatelj
(child ; educational paradigm ; educator ; empathy ; institutions of early and preschool education)

Sažetak
Rezultati prikazani u ovom radu dio su šireg istraživanja istoga naslova koji se trenutno provodi u sklopu znanstvenoistraživačkog projekta Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Za potrebe ovoga rada izdvaja se dio rezultata koji se odnose na utvrđivanje povezanosti različitih aspekata empatije odgajatelja kao dijela skrivenog kurikuluma i odgajateljeve obrazovne paradigme kao jedne od dimenzija kulture ustanove ranog odgoja. Istraživanje je provedeno online anketiranjem od listopada 2021. do siječnja 2022. godine na prigodnom uzorku od N=170 odgajatelja zaposlenih u različitim vrtićima Republike Hrvatske. Mjerni instrument obuhvaća tri upitnika koji ispituju odabrane čimbenike skrivenog kurikuluma te jedan upitnik za procjenu kulture odgojno-obrazovne ustanove. Podaci su analizirani na razini deskriptivne, inferencijalne i multivarijatne statistike. Dobiveni rezultati ukazuju na nepostojanje povezanosti između različitih aspekata empatije i obrazovne paradigme ispitanih odgajatelja. Utvrđeno je da se odgajatelji sa završenim diplomskim studijem u manjoj mjeri priklanjaju tradicionalnoj obrazovnoj paradigmi od onih sa završenim preddiplomskim studijem, dok na subskalama empatije nisu dobivene značajne razlike između ispitanika s obzirom na razinu obrazovanja. I konačno, rezultati su pokazali da duljina radnog staža nije statistički značajno povezana s empatijom i obrazovnom paradigmom odgajatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Ovaj rad nastao je na temelju istraživanja
provedenog u sklopu znanstveno-istraživačkog
projekta Skriveni kurikulum i kultura odgojno-
obrazovne ustanove, u sklopu „UNIRI PROJEKTI
MLADIH ZNANSTVENIKA I UMJETNIKA“ na Sveučilištu u
Rijeci u akad. god. 2020./2021.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hub.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jančec, Lucija; Čamber Tambolaš, Akvilina; Vujičić, Lidija
Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove // ZBORNIK Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević // BOOK OF PROCEEDINGS STOO2, Contemporary Themes in Education – CTE 2, In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević / Strugar, Vladimir ; Feletar, Dragutin ; Drvodelić, Maja ; Jenko Miholić, Srna ; Jurkić Sviben, Tamara ; Oreški, Predrag ; Pavin Ivanec, Tea ; Prskalo, Ivan ; Tomić, Draženko ; Vignjević, Jelena ; Zergollern-Miletić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar, 2022. str. 1-20
Jančec, L., Čamber Tambolaš, A. & Vujičić, L. (2022) Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove. U: Strugar, V., Feletar, D., Drvodelić, M., Jenko Miholić, S., Jurkić Sviben, T., Oreški, P., Pavin Ivanec, T., Prskalo, I., Tomić, D., Vignjević, J. & Zergollern-Miletić, L. (ur.) ZBORNIK Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2, In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević // BOOK OF PROCEEDINGS STOO2, Contemporary Themes in Education – CTE 2, In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar, str. 1-20.
@inbook{inbook, author = {Jan\v{c}ec, Lucija and \v{C}amber Tambola\v{s}, Akvilina and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2022}, pages = {1-20}, keywords = {dijete, empatija, institucija ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja, obrazovna paradigma, odgajatelj}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Skriveni kurikulum i kultura odgojno-obrazovne ustanove}, keyword = {dijete, empatija, institucija ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja, obrazovna paradigma, odgajatelj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Jan\v{c}ec, Lucija and \v{C}amber Tambola\v{s}, Akvilina and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2022}, pages = {1-20}, keywords = {child, educational paradigm, educator, empathy, institutions of early and preschool education}, isbn = {978-953-380-002-8}, title = {Hidden curriculum and culture of an educational institution}, keyword = {child, educational paradigm, educator, empathy, institutions of early and preschool education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu, Zavod za znanstvenoistra\v{z}iva\v{c}ki rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti // Faculty of Teacher Education University of Zagreb, Institute for Scientific Research and Artistic Work in Bjelovar}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font