Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1241370

Koncept održive mode generacije “Z“


Markuz, Ana; Plećaš, Mihovil; Ban, Doroteja
Koncept održive mode generacije “Z“ // Acta economica et turistica, 8 (2022), 2; 169-193 doi:10.46672/aet.8.2.2 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1241370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept održive mode generacije “Z“
(THE GENERATION Z SUSTAINABLE FASHION CONCEPT)

Autori
Markuz, Ana ; Plećaš, Mihovil ; Ban, Doroteja

Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 8 (2022), 2; 169-193

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
generacija Z ; održiva moda ; održivi razvoj ; preobrazba modne industrije
(Generation Z ; sustainable fashion ; sustainable development ; fashion industry transformation)

Sažetak
Preobrazba mode na održivu zahtjev je koji pred proizvođače, dizajnere i cijelu modnu industriju postavlja generacija Z, koja je odgojem oslobođena od svih tabu tema, snažno podupire različitosti te ozbiljno korača prema promjenama skrojenim po svojoj mjeri, pritišćući tako oblikovanje modne industrije prema principima održivog razvoja. Svijest o ograničenim resursima na Zemlji kod ove je generacije na visokoj razini i postoje dobre predispozicije da upravo ona bude ta koja će vrlo brzo, za razliku od generacije Y, dovesti modu na puno održiviju razinu, a kao što se to potvrđuje u radu, za to im neće nedostajati ni hrabrosti ni volje.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mihael Plećaš (autor)

Avatar Url Ana Markuz (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Markuz, Ana; Plećaš, Mihovil; Ban, Doroteja
Koncept održive mode generacije “Z“ // Acta economica et turistica, 8 (2022), 2; 169-193 doi:10.46672/aet.8.2.2 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Markuz, A., Plećaš, M. & Ban, D. (2022) Koncept održive mode generacije “Z“. Acta economica et turistica, 8 (2), 169-193 doi:10.46672/aet.8.2.2.
@article{article, author = {Markuz, Ana and Ple\'{c}a\v{s}, Mihovil and Ban, Doroteja}, year = {2022}, pages = {169-193}, DOI = {10.46672/aet.8.2.2}, keywords = {generacija Z, odr\v{z}iva moda, odr\v{z}ivi razvoj, preobrazba modne industrije}, journal = {Acta economica et turistica}, doi = {10.46672/aet.8.2.2}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {Koncept odr\v{z}ive mode generacije “Z“}, keyword = {generacija Z, odr\v{z}iva moda, odr\v{z}ivi razvoj, preobrazba modne industrije} }
@article{article, author = {Markuz, Ana and Ple\'{c}a\v{s}, Mihovil and Ban, Doroteja}, year = {2022}, pages = {169-193}, DOI = {10.46672/aet.8.2.2}, keywords = {Generation Z, sustainable fashion, sustainable development, fashion industry transformation}, journal = {Acta economica et turistica}, doi = {10.46672/aet.8.2.2}, volume = {8}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {THE GENERATION Z SUSTAINABLE FASHION CONCEPT}, keyword = {Generation Z, sustainable fashion, sustainable development, fashion industry transformation} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font