Pregled bibliografske jedinice broj: 1241351
Kako zasaditi znanje?: uloga fakultetskih knjižnica u edukaciji korisnika
Kako zasaditi znanje?: uloga fakultetskih knjižnica u edukaciji korisnika // Iskorak prema novome knjižničnom sustavu Voyager : zbornik radova / 9. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 13.-16. svibnja 2007. / Martek, Alica ; Pilaš, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008. str. 125-134 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1241351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako zasaditi znanje?: uloga fakultetskih knjižnica
u edukaciji korisnika
(How to plant the knowledge: The Role of a Faculty
library in education of users)
Autori
Golenko, Dejana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Iskorak prema novome knjižničnom sustavu Voyager : zbornik radova / 9. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 13.-16. svibnja 2007.
/ Martek, Alica ; Pilaš, Irena - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008, 125-134
ISBN
978-953-6001-51-4
Skup
Dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica (9 ; 2007 ; Opatija)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13-16.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
visokoškolske knjižnice, obrazovanje korisnika, obrazovna uloga knjižnice
(academic library, education of users ; educational role of the library)
Sažetak
Na primjeru knjižnice Pravnog fakulteta u Rijeci prikazat će se povezivanje knjižnice u odgojno- obrazovni proces ustanove kroz različite programe edukacije i poduke korisnika, radionice, samoučenje, korelacija s nastavom te uključivanje u srukturu obrazovnog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti