Pregled bibliografske jedinice broj: 1241284
Odustajanje učenika od glazbenog obrazovanja iz perspektive nastavnika glazbenih škola
Odustajanje učenika od glazbenog obrazovanja iz perspektive nastavnika glazbenih škola // Traditional and contemporary in art and education. Book of abstracts / Cicović Sarajlić, Dragana ; Ilić, Petar (ur.).
Mitrovica: University of Priština, 2022. str. 57-58 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1241284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odustajanje učenika od glazbenog obrazovanja iz
perspektive nastavnika glazbenih škola
(Dropping out of music education from the perspective
of music school teachers)
Autori
Nikolić, Lidija ; Šenk Gergorić, Ivana ; Berać- Jozić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
Traditional and contemporary in art and education. Book of abstracts
/ Cicović Sarajlić, Dragana ; Ilić, Petar - Mitrovica : University of Priština, 2022, 57-58
ISBN
978-86-83113-63-7
Skup
Traditional and contemporary in art and education
Mjesto i datum
Kosovska Mitrovica, Kosovo, 22.12.2022. - 23.12.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene kompetencije ; glazbeni pedagozi ; glazbeni razvoj ; roditelji
(musical competences ; music pedagogues ; musical development ; parents)
Sažetak
Specijalizirano glazbeno obrazovanje u Hrvatskoj odvija se u paralelnom obrazovnom sustavu kroz osnovnu i srednju glazbenu školu. Trenutačni program glazbene škole usmjeren je k obrazovanju budućih glazbenih profesionalaca. Najveći broj učenika koji pohađaju glazbene škole odustat će od formalnoga glazbenog obrazovanja i neće postati glazbeni profesionalci. Pojava odustajanja učenika od glazbenog obrazovanja prisutna je u različitim obrazovnim sustavima različitih zemalja, a glazbeni pedagozi i istraživači prepoznaju je kao problem jer učenici odustaju od glazbenog obrazovanja prije nego što su stekli minimalne glazbene kompetencije i prije nego što su mogli osjetiti uspješnost u glazbi. Cilj je ovog istraživanja utvrditi pojavnost odustajanja učenika od glazbenog obrazovanja u glazbenim školama u Hrvatskoj te utvrditi koji su razlozi odustajanja učenika iz perspektive nastavnika glazbenih škola. Provedeno je kvalitativno i kvantitativno istraživanje anketiranjem nastavnika zaposlenih u glazbenim školama diljem Hrvatske. Analizom rezultata upitnika kreiranoga za potrebe ovog istraživanja izlučeni su čimbenici odustajanja učenika od glazbenog obrazovanja te prijedlozi nastavnika za podršku učenicima u njihovu daljem glazbenom razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Nikolić
(autor)