Pregled bibliografske jedinice broj: 1241206
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 219-225 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1241206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih
kanala i atributa za
brendiranje Slavonije
(Students' opinion on the effectiveness of
communication channels and
attributes for branding in Slavonia)
Autori
Kelić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings
/ Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko - Osijek : Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 219-225
Skup
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 05.09.2021. - 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam, internetski marketing, kontinentalni turizam, promocija
(tourism, internet marketing, continental tourism, promotion)
Sažetak
Zbog svoje kompleksnosti turizam možemo atribuirati kao jedan od najbrže rastućih sektora u aktualnom vremenu. Iako se turistička ponuda Slavonije konstantno unaprjeđuje te se kontinentalni turizam pozicionirao na turističkoj karti, postavlja se pitanje što domicilno stanovništvo smatra da su najprepoznatljivija obilježja Slavonije kao turističke destinacije i koje kanale promocije smatraju najučinkovitijima za informiranje o turističkim sadržajima u Slavoniji. Iako turistička promocija nije usmjerena ciljano prema domicilnom stanovništvu, nužno je obuhvatiti u promociji domicilno stanovništvo kako bi postali prijenosnici sadržaja, odnosno tzv. evangelisti. Navedenim obuhvatom moguće je postići viralni učinak promocije turističkih destinacija na kontinentu kroz dobrovoljno dijeljenje informacija o destinaciji što posljedično može dovesti do neplaćene promocije. Kroz istraživanje cilj je spoznati, koje komunikacijske kanale ispitanici smatraju najučinkovitijim za dobivanje informacija o turističkim sadržajima na području Slavonije te koji atributi mogu poslužiti za brendiranje turističke ponude Slavonije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija