Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1241206

Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije


Kelić, Ivan
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 219-225 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1241206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije
(Students' opinion on the effectiveness of communication channels and attributes for branding in Slavonia)

Autori
Kelić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko - Osijek : Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 219-225

Skup
56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 05.09.2021. - 10.09.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turizam, internetski marketing, kontinentalni turizam, promocija
(tourism, internet marketing, continental tourism, promotion)

Sažetak
Zbog svoje kompleksnosti turizam možemo atribuirati kao jedan od najbrže rastućih sektora u aktualnom vremenu. Iako se turistička ponuda Slavonije konstantno unaprjeđuje te se kontinentalni turizam pozicionirao na turističkoj karti, postavlja se pitanje što domicilno stanovništvo smatra da su najprepoznatljivija obilježja Slavonije kao turističke destinacije i koje kanale promocije smatraju najučinkovitijima za informiranje o turističkim sadržajima u Slavoniji. Iako turistička promocija nije usmjerena ciljano prema domicilnom stanovništvu, nužno je obuhvatiti u promociji domicilno stanovništvo kako bi postali prijenosnici sadržaja, odnosno tzv. evangelisti. Navedenim obuhvatom moguće je postići viralni učinak promocije turističkih destinacija na kontinentu kroz dobrovoljno dijeljenje informacija o destinaciji što posljedično može dovesti do neplaćene promocije. Kroz istraživanje cilj je spoznati, koje komunikacijske kanale ispitanici smatraju najučinkovitijim za dobivanje informacija o turističkim sadržajima na području Slavonije te koji atributi mogu poslužiti za brendiranje turističke ponude Slavonije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url ivan kelic (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

sa.agr.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kelić, Ivan
Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije // 56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings / Rozman, Vlatka ; Antonović, Zvonko (ur.).
Osijek: Fakultet agrobiotehničkih znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 219-225 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kelić, I. (2021) Mišljenje studenata o učinkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije. U: Rozman, V. & Antonović, Z. (ur.)56. hrvatski i 16. međunarodni simpozij agronoma : zbornik radova = 56th Croatian and 16th International Symposium on Agriculture : Proceedings.
@article{article, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {219-225}, keywords = {turizam, internetski marketing, kontinentalni turizam, promocija}, title = {Mi\v{s}ljenje studenata o u\v{c}inkovitosti komunikacijskih kanala i atributa za brendiranje Slavonije}, keyword = {turizam, internetski marketing, kontinentalni turizam, promocija}, publisher = {Fakultet agrobiotehni\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Keli\'{c}, Ivan}, year = {2021}, pages = {219-225}, keywords = {tourism, internet marketing, continental tourism, promotion}, title = {Students' opinion on the effectiveness of communication channels and attributes for branding in Slavonia}, keyword = {tourism, internet marketing, continental tourism, promotion}, publisher = {Fakultet agrobiotehni\v{c}kih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font